Семинар 18 април 2016
След обсъжданията по предложените теми, се взеха следните решения:
- Трета Студентска конференция на специалностите, водени от катедрата.
- отговорници д-р Харманджиев, д-р Беев – да осигурят зали, финансиране, отпечатване на материали, приемане на докладите, представяне пред ПС (селектиране на докладите), отразяване на събитието на катедрения подсайт и др.присъщи дейности по подготовката и реализиране на научния форум;
- дата на повеждане 13 май 2016г.
- място: УНСС – откриване 09:00 зала „Тържествена“, работа по панели 10:00-12:00 в зали Факултетна и Научни съвети; 12:00-12:30 обяд; 12:30-16:00 заключителна част ауд.4026;
- Програмен съвет – в състав гл. ас. д-р Клавдия Николова Ташева, гл.ас. Петкан Александров Илиев, ас. Венцислав Николов Съев, ас. Пламен Николов Пашов – селектиране на докладите до 10 май;
- Модератори: по един нехабилитиран и един докторант за всеки панел.
- Да се създаде организация за 4-тата конференция, която да се състои м.март 2017г., а номинираните от ПС доклади да участват (и да представят катедрата) на Годишната научна студентска сесия (традиционно през април).
2. Стратегия за по-тясно взаимодействие при публикационната дейност на нехабилитираните колеги, докторантите и студентите.
- По препоръка на модераторите (по т.1), най-добрите доклади да бъдат пренасочени към катедрената конференция.
- Събитието (по т.1) да се отрази на блога на катедрата.
- Участието в „Семинар“-а да стане препоръчително за докторантите (независимо от формата на обучение) и за хоноруваните;
- Да се проучи готовността на докторантите (независимо от формата на обучение) за изнасяне на семинарни занятия по определени теми и/или дисциплини; и евентуално предложение (до КС) за статут на хоноровани асистенти към катедрата.
3. Фейсбук комуникация;
- Администратори: гл.ас.д-р Щерьо Стефанов Ножаров, ас.д-р Петър Илков Пешев, ас. Димитър Димитров Дамянов;
- Приеха „Етични правила“ относно администраторските правомощия.
4. Блог катедра и раздвижване на кетедрения подсайт;
- Отразяване на дейността на „Семинар“-а;
- Отразяване на студентската конференция – обявление, покана, откриване (видео клип) и др.;
- Коментираха се и други възможности – в развитие (алумни, списание и т.н.);
- Отговорник: ас. д-р Николай Николаев Величков.
5. Техническа процедура за учредяване на Алумни клуб;
- Отговорник: гл.ас.д-р Щерьо Стефанов Ножаров;
- След приключване на подготвителната част – да се разшири кръга на учредителите.
6. Експериментално учебно списание за нехабилитирани, докторанти и студенти – индексация и видимост;
- Техническа процедура – отговорници: гл.ас.д-р Ивайло Беев, ас. д-р Николай Николаев Величков; ас.д-р Петър Илков Пешев.
- Проверка на възможностите за външно финансиране по проект – отговорник: ас.д-р Кристина Стефанова Петрова.
7. Обсъди се темата за цялостното представяне на нехабилитирания състав – по отношение на изпълнението на натовареността по НИД.
Решение: да се създадат условия за цялостно включване на нехабилитирания състав в дейността на „Семинар“-а.
8. Следващо заседание:
- първа седмица на м.май 2016г.;
- дневен ред: съобразно текущи предложения;
- организатор и отговорник: д-р Беев.