Катедра "Икономика на търговията"

Магистърска програма "Търговия"
Обновено: сряда, 29 януари 2025 10:47

ТЕМИ ЗА МАГИСТЪРСКИ ТЕЗИ

СПЕЦИАЛНОСТ „ТЪРГОВИЯ“


          Доц. д-р Силвия Терезовa

 

  1. Бизнес план на търговската фирма
  2. Оценка на финансовото състояние на търговска фирма ...
  3. Ликвидност и платежоспособност на търговска фирма ...
  4. Анализ на чувствителността на печалбата от продажбите
  5. Анализ и оценка ефективността на управление на ресурсите на търговската фирма
  6. Ефективност на управление на стоковите запаси на търговска фирма ...
  7. Анализ и оценка степента на използване на трудовите ресурси в търговията (на търговската фирма)
  8. Управление на оперативните разходи на търговската фирма
  9. Управление на оборотния капитал на търговската фирма
  10. Асортиментна политика на търговската фирма (на примера на…)
  11. Оптимизиране на печалбата на търговска фирма "Х"
  12. Оптимизиране на стоковите запаси по категории
  13. Приложение на теорията за масово обслужване
  14. Приложение на теорията на игрите за оптимизиране на търговската дейност на фирма "Х"

  

          Доц. д-р Бисер Петков

 

  1. Състояние и тенденции в развитието на борсовия пазар със стоки у нас
  2. Анализ на качеството на функциониране на регулирания пазар на финансови инструменти у нас (на примера на “Българска фондова борса” АД)
  3. Управление на риска в търговската дейност
  4. Корпоративна система за управление на риска (на примера на търговска фирма)
  5. Финансов мениджмънт на търговската фирма

 

           Доц. д-р Янко Коралиев

 

  1. Логистични системи за управление на ТФ
  2. Разработване на логистичен процес на склада
  3. Управление на вериги от доставки в ТФ

  

          Доц. д-р Виолета Гълъбова

 

  1. Маркетингова стратегия на търговската фирма
  2. Имидж на търговската фирма
  3. Проучване на потребителите на търговска фирма
  4. Собствената марка на търговската фирма като фактор за привличане на потребители
  5. Потребителска удовлетвореност от продукта на търговската фирма
  6. Сборен продукт на търговската фирма
  7. Маркетингово планиране на търговската фирма

 

           Доц. д-р Иванка Николова

 

  1. Развитие на търговските дейности според характера на изпълняваните функции
  2. Изследване състава и структурата на продажбите на хранителни (нехранителни) стоки
  3. Паричните доходи на населението и тяхната роля за развитие на търговията

  

          Доц. д-р Явор Янкулов

 

  1. Мотивация на търговци и търговски екипи
  2. Търговски мениджмънт
  3. Организационна култура
  4. Интегрирани маркетингови комуникации
  5. Потребителско поведение

 

           Доц. д-р Борислав Атанасов

 

  1. Ценова политика търговска фирма
  2. Сравнение между ценовата политика на търговски фирми при продажба на сходни стоки или услуги

 

Прикачени файлове:

application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document заявление-опр._маг._теми Търговия.docx - 14 KB