Volume 1, 2024, Issue 1
Link to the full version: https://tourism-unwe.com/article/?id=179
Volume 1 (2024, Issue 1)
1. Brand Bulgaria-four-season destination-through the public communications
Ianeva, M., Georgieva, R., Portarska, V., Basmadzhieva, S.
2. Terminological Clarifications and Economic Valuation in Spa and Wellness Tourism
Velikova, E, Anev, I , Denizova, V
3. Tourism Policy and Business in Bulgaria: An In-Depth Analysis
Tagareva, S.
5. Role and importance of mountain guides for the development of tourism
Misheva M.
6. Устойчив туризъм и отговорно хотелиерство
Панджерова, А
7. Туристическа политика на Община Плевен
Калейчев, С
8. Как се решават проблемите на една комплексна структура каквато е туризма
Христова, Е
9. Ролята и мястото на туроператорите. Туроператорите и бранд България-Район Южно Черноморие.