Дигитални маркетингови стратегии
Накратко за програмата
- Дигиталният маркетинг е маркетингът днес!
В процеса на интензивни социални, икономически и технологични трансформации Интернет изцяло преобръща традиционните представи за общуване и налага нови правила и способи за комуникация между компаниите и потребителите. Дигиталният маркетинг става неизменна част от Интегрираните маркетингови комуникации на фирмите и неговото цялостно и задълбочено разбиране и прилагане се превръщат във все по-ценен и търсен ресурс.
- Задълбочени знания и умения, структурирани и иновативни подходи, изцяло практическа насоченост
Магистърската програма по „Дигитални маркетингови стратегии“ съчетава прилагането на напълно нови и иновативни методи и подходи на обучение с изпълнението на множество задачи с изцяло практическа насоченост. По достъпен и лесно разбираем начин студентите придобиват структурирани и задълбочени знания, но същевременно се научават да анализират реални бизнес ситуации и да прилагат наученото, сблъсквайки се с актуални бизнес казуси, разглеждайки успешни маркетингови кампании и анализирайки използваните средства и постигнатите резултати. Обучението включва лекции от едни от най-добрите професионалисти в областта на маркетинга - практици, работещи в компании с различна потребителска насоченост и управляващи дигиталните активи на фирмите по най-разнообразни и изненадващи начини.
- Разбиране и прилагане на философията и логиката на маркетинга в дигитална среда
Обучението акцентира върху дисциплини, предлагащи стратегически знания и умения за създаването на цялостни дигитални кампании, изграждането на марки в дигитална среда, разбиране и боравене с основните маркетингови инструменти, анализ на постигнатите резултати и интерпретация на данните като отправна точка за бъдещи проекти.
Цели и предимства на обучението
В ерата на дигитализацията онлайн маркетингът е една от най-бързо развиващите се области. Това води до засилено търсене на добре обучени специалисти. Предимствата на магистърската програма „Дигитални маркетингови стратегии“ са усвояване на задълбочени познания от утвърдени преподаватели; поднасяне на информацията в систематизиран и лесен за разбиране и овладяване вид; изграждане на практически умения чрез разглеждане множество реални бизнес казуси и стратегии; сътрудничество с водещи специалисти в областта на маркетинга.
- Придобиване на знания и умения за изграждане на цялостен стратегически подход за маркетинг в дигитална среда – от анализ на бизнес нуждите, през поставянето на конкретни бизнес цели и определянето на средства, начини и дигитални канали за постигането им.
- Разбиране на основните елементи на дигиталния маркетинг и възможности за използването им – анализ на конкурентите и потребителите, сегментиране и създаване на „потребителски персони“, разбиране и разработване на „потребителските пътеки“, моделите за комуникация и избор на средства и канали за маркетингови дейности, бораавене с инструментите, които предлага интернет маркетинга, анализ на резултатите и адаптирането им към бъдещи кампании и др.;
- Провеждане на безплатни сертификационни курсове за работа с инструментите на Google;
- Взаимстване на опит от водещи специалисти в областта на маркетинга;
- Редица възможности за студентите, доказали своите компетенции и личностни качества, за започване на работа или включване в стажантски програми на утвърдени български и международни компании.
Професионална реализация
Възможностите за кариерно развитие на всеки, който се потопи в света на дигиталния маркетинг, са безкрайни и всеобхватни. От изграждането на кариера в различни по своя бизнес модел фирми, през организации с нестопанска цел и учреждения на местната и централна власт, до формирането и управлението на собствен бизнес – придобитите знания и умения по време на обучението в магистърската програма по „Дигитални маркетингови стратегии“ разкриват нови и необятни възможности пред завършилите студенти.
С придобитите знания, умения и професионални компетентности магистри по „Дигитални маркетингови стратегии“ са добре подготвени за заемане на експертни и средни управленски позиции, а в перспектива – и на висши управленски позиции, в широк кръг организации: органи на държавната власт (министерства, комитети, агенции, регионални администрации); големи, средни и малки предприятия, холдинги, сдружения, корпорации; държавни и частни организации в областта на здравеопазването, образованието, социалните дейности; финансови институции (банки, борси, застрахователни дружества, пенсионни фондове); синдикални и работодателски организации, отраслови камари и палати; фондации; международни организации. Освен това те могат да работят и в специализирани агенции за маркетингови услуги: дигитални рекламни агенции, дигитални PR агенции, агенции за медийно планиране, агенции за директен маркетинг, консултантски и одиторски компании в областта на дигиталния маркетинг, и др. Задълбоченото разбиране на дигиталните маркетингови комуникации разкрива нови хоризонти и за стартиране на собствен бизнес, особено в сферата на електронната търговия.
Завършилите магистърската програма по „Дигитални маркетингови стратегии“ могат да продължат развитието си и като докторанти в различни университети, институти и изследователски центрове.
„Ако направите клиентите нещастни във физическия свят, те могат да кажат на 6 приятели.
Ако направите клиентите нещастни в интернет, всеки може да каже на 6000 приятели.“
Джеф Безос
Изпълнителен директор на Amazon.com
P.S. Ние ще се учим как да правим клиентите щастливи в дигитална среда.