Корпоративни стратегии и дигитални трансформации
Обучението по магистърската програма „Корпоративни стратегии и дигитални трансформации“ подготвя висококвалифицирани специалисти и управленски кадри, които притежават задълбочени знания и умения да създават ефективни стратегии, отразяващи дигиталните изменения и тенденции, и да извършват сложни процеси на промяна.
Цели на обучението
Специалността има за цел да предостави знания и да формира способности в следните две основни области, свързани с успеха на всеки бизнес:
- как фирмите използват знания за създаване на ефективни стратегии, отразяващи дигиталните изменения и тенденции;
- как фирмите могат да реализират стратегии и/ или да извършват сложни процеси на промяна.
Актуалността на специалността се предопределя от съвременните дигитални трансформации и тяхното въздействие върху различните индустрии, стратегии и бизнес модели на развитие.
Професионална реализация
Завършилите специалността са подходящи за широк спектър от позиции, за които е необходимо стратегическо мислене, гъвкавост и мултидисциплинарно разбиране на стратегическите промени, като: бизнес анализатори; продуктови и проектни мениджъри; консултанти; ръководители на различни йерархични нива на управление в бизнес организации, опериращи в различни сектори на икономиката; специалисти в различни функционални отдели, бизнес консултанти и предприемачи.
„Новата бизнес среда изисква Лидери, които движат промяната, непрекъснато се учат, развиват и вдъхновяват. Магистърските програми към катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ надграждат компетенциите, необходими за дигиталната трансформация, която започва от добрите бизнес умения, през визията и културата на компанията, до стратегията и изпълнението с цел създаване на добавена стойност за своите клиенти, партньори и служители.“ Финансов и административен директор Ейч Пи Инк България ЕООД |
„Програмата „Корпоративни стратегии и дигитални трансформации“ допринесе за моето професионално развитие във водеща ИТ компания. Иновативният метод на преподаване, комбиниран с актуална информация за бизнес средата, са предимства, заради които препоръчвам тази специалност на всеки амбициозен и целеустремен кандидат; на всеки, който иска да придобие нужните знания и опит, за да достигне желаното развитие в света на бизнеса.“ Ваня Тосева Hewlett Packard Enterprise |