Катедра "Медии и обществени комуникации"

УНСС и "Икономедиа" започнаха сътрудничество със серия от лекции

вторник, 19 март 2024 9:40

Разглеждате снимки от УНСС и "Икономедиа" започнаха сътрудничество със серия от лекции

Вижте пълен текст на УНСС и "Икономедиа" започнаха сътрудничество със серия от лекции

Новите медийни бизнес модели в "Икономедиа" представи Мария Тойчева – директор  "Дигитален бизнес" на "Капитал". Тя направи паралел с чужди практики, коментира редица данни за трансформациите на медийния бизнес и показа начините, по които „Икономедиа“ въвежда работещи бизнес модели. Тя разгледа по-глобално медийния сектор, като проследи предизвикателствата пред традиционните медии, сред които намаляващите приходи от реклама, социалните медии, потребителски генерираното съдържание, новите навици на аудитория да ползва медийно съдържание. След това се спря подробно на актуални примери за приходи от съдържание. Студентите попълниха и две анкети – дали плащат за достъп до съдържание и къде гледат филми. Въз основа на отговорите им подробно бе развита темата за финансирането на медиите с много конкретика.

Новите медийни бизнес модели в "Икономедиа" представи Мария Тойчева – директор  "Дигитален бизнес" на "Капитал". Тя направи паралел с чужди практики, коментира редица данни за трансформациите на медийния бизнес и показа начините, по които „Икономедиа“ въвежда работещи бизнес модели. Тя разгледа по-глобално медийния сектор, като проследи предизвикателствата пред традиционните медии, сред които намаляващите приходи от реклама, социалните медии, потребителски генерираното съдържание, новите навици на аудитория да ползва медийно съдържание. След това се спря подробно на актуални примери за приходи от съдържание. Студентите попълниха и две анкети – дали плащат за достъп до съдържание и къде гледат филми. Въз основа на отговорите им подробно бе развита темата за финансирането на медиите с много конкретика.

Страница:

Галерия снимки от УНСС и "Икономедиа" започнаха сътрудничество със серия от лекции  ...