Катедра "Икономика на търговията"

Майсторски клас по дигитален маркетинг със студентите от магистърска програма „Управление на търговски вериги“

сряда, 14 април 2021 13:28

Научноизследователският център по търговия към катедра „Икономика на търговията“ организира втори майсторски клас със студентите от магистърската програма „Управление на търговски вериги“.  Майсторският клас беше воден от г-жа Наталия Кирилова - изпълнителен директор на Digital Marketing Group и Country Manager за България на Yieldbird – водещ европейски оптимизатор на рекламен инвентар в големи издателски групи.

trade_0522b_site1.png

Г-жа Кирилова запозна студентите с актуалните тенденции и предизвикателства в маркетинга, както и със взаимоотношенията между маркетинговите агенции, клиентите, чиито брандове те комуникират, и медиите. Особен интерес предизвика темата за управлението на данните, натрупвани в дигиталното пространство, както и правата върху тях. Участниците в майсторския клас дискутираха използването на каналите за разпространение на видео съдържание, както и ползите и рисковете от канала за комуникация чрез инфлуенсъри.

trade_0522b_site2.png

Майсторският клас на г-жа Наталия Кирилова се проведе дистанционно чрез платформата MS Teams.

trade_0522b_site3.png

trade_0522b_site4.png

trade_0522b_site5.png

Галерия снимки от Майсторски клас по дигитален маркетинг със студентите от магистърска програма „У ...