Майсторски клас по дигитален маркетинг със студентите от магистърска програма „Управление на търговски вериги“
Научноизследователският център по търговия към катедра „Икономика на търговията“ организира втори майсторски клас със студентите от магистърската програма „Управление на търговски вериги“. Майсторският клас беше воден от г-жа Наталия Кирилова - изпълнителен директор на Digital Marketing Group и Country Manager за България на Yieldbird – водещ европейски оптимизатор на рекламен инвентар в големи издателски групи.
Г-жа Кирилова запозна студентите с актуалните тенденции и предизвикателства в маркетинга, както и със взаимоотношенията между маркетинговите агенции, клиентите, чиито брандове те комуникират, и медиите. Особен интерес предизвика темата за управлението на данните, натрупвани в дигиталното пространство, както и правата върху тях. Участниците в майсторския клас дискутираха използването на каналите за разпространение на видео съдържание, както и ползите и рисковете от канала за комуникация чрез инфлуенсъри.
Майсторският клас на г-жа Наталия Кирилова се проведе дистанционно чрез платформата MS Teams.