Научна конференция „Омниканална търговия и иновации“
На 28 и 29 октомври 2016 г. в УОБ – Равда се проведе научна конференция на тема „Омниканална търговия и иновации“, организирана от катедра „Икономика на търговията“. Актуалната тематика привлече специалисти от практиката, преподаватели от различни университети, докторанти и студенти. Във форума участваха и ръководителите на катедри „Икономика и управление на търговията“ в Икономическия университет – Варна и „Търговски бизнес“ в СА „Д. А. Ценов“ – Свищов.
Откриването на форума |
Представени бяха 35 доклада, изследващи новите възможности, които омниканалността предоставя на бизнеса и потребителите, иновативните решения и радикалните промени в търговията и потребителския опит. Основните проблеми в научните дискусии бяха омниканалната търговия и конкурентоспособността, маркетингът и мениджмънтът в омниканалната търговия, електронната и мобилната търговия, иновациите и др.
По време на дискусиите |
Участниците в конференцията се обединиха около тезата, че в условията на множествен избор на канали, търговският бизнес предоставя нови възможности и увеличава ценността за потребителите, а управленските решения изискват непрекъснато отчитане на динамичните промени в условията на дигитализация и иновации в търговията.
Презентация на Иво Иванов от „Метро Кеш енд Кери“ |
Представителите на трите катедри и бизнеса изразиха своята удовлетвореност от форума и желанието си да продължи традицията за организиране на научни срещи всяка година.