60 години чества с международна научна конференция катедра „Икономика на търговията“
Разглеждате снимки от 60 години чества с международна научна конференция катедра „Икономика на търговията“
![За ролята на катедра „Икономика на търговията“ в обществената и стопанската практика говори нейният ръководител проф. д-р Йорданка Владимирова. Тя проследи развитието на академичното звено и специалността от нейното създаване през 1952 г. като “Икономика и планиране на вътрешната търговия” до днес. Проф. Владимирова открои дълбоките традиции, богатия опит в обучението, значителните научни и практико-приложни приноси в научноизследователската дейност на катедрата, които правят „Икономика на търговията“ една от най-привлекателните и престижни специалности в университета. Ръководителят на катедрата се върна към нейните основатели, спря се на лекционните курсове и дисциплини, учебниците и учебните помагала, научноизследователските разработки, връзките и сътрудничеството с търговските организации и фирми. Проф. Владимирова изтъкна също новостите и перспективите в учебната дейност - дистанционната форма на обучение, магистърската програма „Мобилна и електронна търговия“, практическата подготовка на студентите от специалността.](http://departments.unwe.bg/Uploads/Main/a94f1_Picture%20044.jpg)
За ролята на катедра „Икономика на търговията“ в обществената и стопанската практика говори нейният ръководител проф. д-р Йорданка Владимирова. Тя проследи развитието на академичното звено и специалността от нейното създаване през 1952 г. като “Икономика и планиране на вътрешната търговия” до днес. Проф. Владимирова открои дълбоките традиции, богатия опит в обучението, значителните научни и практико-приложни приноси в научноизследователската дейност на катедрата, които правят „Икономика на търговията“ една от най-привлекателните и престижни специалности в университета. Ръководителят на катедрата се върна към нейните основатели, спря се на лекционните курсове и дисциплини, учебниците и учебните помагала, научноизследователските разработки, връзките и сътрудничеството с търговските организации и фирми. Проф. Владимирова изтъкна също новостите и перспективите в учебната дейност - дистанционната форма на обучение, магистърската програма „Мобилна и електронна търговия“, практическата подготовка на студентите от специалността.