Катедра "Икономика на търговията"

Научна конференция на тема „Омниканална търговия и иновации“

понеделник, 07 ноември 2016 10:41

Разглеждате снимки от Научна конференция на тема „Омниканална търговия и иновации“

Вижте пълен текст на Научна конференция на тема „Омниканална търговия и иновации“

Откриването на форума

Откриването на форума

Представени бяха 35 доклада, изследващи новите възможности, които омниканалността предоставя на бизнеса и потребителите, иновативните решения и радикалните промени в търговията и потребителския опит. Основните проблеми в научните дискусии бяха омниканалната търговия и конкурентоспособността, маркетингът и мениджмънтът в омниканалната търговия, електронната и мобилната търговия, иновациите и др.

Представени бяха 35 доклада, изследващи новите възможности, които омниканалността предоставя на бизнеса и потребителите, иновативните решения и радикалните промени в търговията и потребителския опит. Основните проблеми в научните дискусии бяха омниканалната търговия и конкурентоспособността, маркетингът и мениджмънтът в омниканалната търговия, електронната и мобилната търговия, иновациите и др.

Участниците в конференцията се обединиха около тезата, че в условията на множествен избор на канали, търговският бизнес предоставя нови възможности и увеличава ценността за потребителите, а управленските решения изискват непрекъснато отчитане на динамичните промени в условията на дигитализация и иновации в търговията.

Участниците в конференцията се обединиха около тезата, че в условията на множествен избор на канали, търговският бизнес предоставя нови възможности и увеличава ценността за потребителите, а управленските решения изискват непрекъснато отчитане на динамичните промени в условията на дигитализация и иновации в търговията.

Галерия снимки от Научна конференция на тема „Омниканална търговия и иновации“ ...