теми за Дипломна работа
ТЕМИ
за дипломни работи на студентите
от специалност „Управление на продажбите в търговията"
(съвместна програма със СА "Д. А. Ценов“ – Свищов),
редовно обучение
Научен ръководител доц. д-р Силвия Терезова
- Оценка ефективността на управление на продажбите в търговска фирма Х
Научен ръководител доц. д-р Иванка Николова
- Характеристика на продажбите при търговия с (финансови, телекомуникационни, транспортни, туристически….) услуги
- Развитие на търговските дейности според характера на изпълняваните функции
- Изследване състава и структурата на продажбите на хранителни (нехранителни) стоки
- Паричните доходи на населението и тяхната роля за развитие на търговията
Научен ръководител гл. ас. д-р Николинка Игнатова
- Оценка на конкурентните предимства на търговските вериги
Научен ръководител доц. д-р Бисер Петков
- Анализ и тенденции в развитието на организирания пазар със стоки в България
- Електронният маркетплейс – ключов бизнес модел в съвременната търговия
- Механизми за формиране и разкриване на пазарните цени (на примера на пазарите, оперирани от „Българска фондова борса“ АД)
- Анализ на ликвидността и ефективността на функциониране на регулирания пазар на финансови инструменти в България
- Приложимост на регламентираните в ЗОП процедури и критерии за възлагане на поръчки за доставка на стоки в българската практика
Научен ръководител доц. д-р Виолета Гълъбова
- Стимулиране на продажбите на търговската фирма
- Ценови и неценови стимули в комуникационната политика на търговска фирма Х
- Програма за лоялност на търговска фирма Х
- Ценови стратегии и стимулиране на продажбите
- Маркетингова комуникационна политика на търговската фирма
Научен ръководител доц. д-р Явор Янкулов
- Бизнес продажби на FMCG
- Бизнес продажби на услуги
- Бизнес продажби на промишлени стоки
- Предварителна подготовка при бизнес продажби и преговори
- Справяне с възражения при В2В продажби
- Техники за водене на B2B преговори
- Видове трудни клиенти при B2B преговори
- Затваряне на продажбите
- Бизнес продажби при криза
- Преговори с КК, вериги и дистрибутори
Научен ръководител доц. д-р Борислав Атанасов
- Потребителско поведение и социални мрежи
- Потребителско поведение при покупка (на избрана стока или група стоки)
- Потребителско поведение при покупка (на услуги)
- Различия в потребителското поведение на отделните поколения
- Инфлуенсъри и влиянието им върху поведението на потребителите
- Отношение на потребителите към дигитализацията в търговските обекти
- Сравнение между традиционно и дигитално потребителско поведение
- Влияние на негативните слухове върху поведението на потребителите
- Социално отговорно поведение на потребителите
- Влияние на децата в семейните решения за покупка
Научен ръководител доц. д-р Петранка Мидова
- Приложни аспекти на директната реклама
- Ефективност на рекламната кампания
- Проблеми на рекламата във вестниците и списанията
- Приложни аспекти на телевизионната реклама
- Приложни аспекти на външната и транспортната реклама
- Теоретични и приложни аспекти на мърчандайзинга
Научен ръководител гл. ас. д-р Иван Маринов
- Проблеми при управление на рекламата
- Разработване на рекламна кампания
- Приложни аспекти на интернет рекламата
- Проблеми при избора на рекламни канали, носители и средства за реклама
- Проблеми при организация на мърчандайзинга
Научен ръководител доц. д-р Симеонка Петрова
- Иновации в логистиката и управлението на веригата на доставки
- Тенденции в управлението на веригата на доставки на потребителски стоки
- Предизвикателства пред предлагането на транспортни услуги във веригата на доставки
- Подобряване на логистичните услуги по складиране на стоките
- Подобряване на системата за управление на наличностите от стоки на търговското предприятие
- Глобални решения при управление на веригата на доставки
- Предизвикателства пред управление на веригата на доставки в дигиталната ера
- Електронна търговия и перспективи пред логистичните услуги
- Глобални логистични решения в ритейл бизнеса
- Верига на доставки и омниканално пазаруване на потребителите
Научен ръководител доц. д-р Светослав Илийчовски
- Организация и отчетност на лизинговото посредничество
- Развитие на инвестиционното посредничество в България
- Данъчни аспекти на търговското посредничество
- Ефективност на търговското посредничество
- Състояние и развитие на спедиционното посредничество
Научен ръководител доц. д-р Теодора Филипова
- Съвременни форми на търговско посредничество
- Икономически и организационни аспекти на комисионното посредничество
- Икономически и организационни аспекти на търговското представителство
- Франчайзингът като форма на търговско посредничество
- Консигнацията като форма на търговско посредничество
- Факторингът като форма на търговско посредничество
Научен ръководител гл. ас. д-р Зоя Иванова
- Стратегии и политики за управление на риска при продажбите
- Иновативни подходи за управление на риска при продажбите
- Организационни аспекти на управлението на риска при продажбите
- Съвременни методи за идентифициране на риска при продажбите
- Възможни варианти на фирмена политика за идентифициране и оценяване на риска при продажбите
- Функции и технология на рисковата диагностика в процеса на продажбите
- Място и роля на рисковата диагностика при управление на риска при продажбите
- Количествена и качествена оценка на риска при продажбите
- Ефективни мерки за контрол и противодействие на риска при продажбите
- Управление на риска при продажбите в условия на дигитализация
В срок от 15 март до 24 март (вкл.) е необходимо да посочите три теми от трима различни научни ръководители и да изпратите подписаното и сканирано заявление (прикачено по-долу) на имейл адрес: [email protected]