Volume 2, 2025, Issue 1
Link to the full version: https://tourism-unwe.com/article/?id=203
Volume 2 (2025, Issue 1)
CONTENT
SCIENTIFIC ARTICLES
1. Туристическата политика на България: Анализ на развитието и стратегическите насоки, стр.6
Донева-Янкулова, В.
2. Туристическата политика и Бранд България. Гостоприемство в четири сезона, стр. 27
Янева, М.
3 Регулация на центровете за здраве и уелнес в България: ефективност, проблеми и добри практики, стр. 39
Великова, Е., Анев. И.
4. Визия за туризма в 4 сезона по примера на община Банско, стр. 58
Панджерова, А.
5. Значението на туризма за опазването на културно-историческото наследство и националната идентичност на България, стр. 65
Щерев, С.
6. „Изживей България – дестинация за емоции“ – емоционален туризъм в дестинация България: предизвикателства и възможности стр. 75
Емилова, И.
7. Безопасността - атрибут на бранда на дестинация България, стр. 88
Иванова, П.
8. The power of innovations: building а resilient tourism sector, стр. 101
Rafailova, G., Lukanova, G.
9. Sustainable Innovations in Bulgarian Hospitality: Meeting Environmental and Social Challenges, стр. 118
Ilieva, G., Filipova, H.
10. Технологични решения в жизнения цикъл на туристическия продукт, стр. 140
Димитров, И.
11. Голф туризмът – аристократичен спорт за развлечение, стр. 152
Парушева, Т., Бозова, Н.
12. Политика за съвременно развитие на висшето образование и обучение по туризъм в България, стр. 162
Иванов, И., Калейчев, С.
PRACTICALLY APPLIED
BUSINESS ARTICLES
1. Внедряване на приложения като китайските Аli pay и We chat pay в българския туристически сектор: възможности и предизвикателства, стр. 176
Лулчева, И.
2. Динамичното ценообразуване и предизвикателствата пред хотелиерския бизнес, стр. 179
Атанасова, В., Димитрова, Д.
3. Корпоративният уелнес туризъм – бъдещето на бизнес пътуванията, стр. 182
Маринова, М.
4. Велинград – пример за устойчиво туристическо развитие, стр. 184
Ников, В.
5. Практики на водещите европейски туроператори – промени и дигитализация, стр. 185
Паунов, В.
6. Ролята на Велинград в развитието на здравния и спа туризъм в България, стр. 187
Спасова, Ц.
7. Развитие на Пловдив като туристическа дестинация, стр. 189
Послийски, С.