Катедра "Медии и обществени комуникации"

Обновено: сряда, 18 септември 2024 12:10

Магистърски тези - архив

2024

  • Ирина Тодорова, тема: Портретното интервю като ПР инструмент /образът на българската бизнес дама в списанията „Икономика“, „Мениджър“ и „Форбс“, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Екатерина Свечева, тема: Влиянието на инфлуенсърите в комуникационните стратегии на модните марки. Сравнителен анализ на практиките на Киара Ферани, Кендъл Дженър, Хайли Бийбър, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Рая Янева, тема: ПР стратегии за позициониране  и популяризиране на хазарта в България. Обществени реакции, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Антонина Лозанова, тема: Формиране на устойчив онлайн имидж на заетите в сферата на фотографията като основна стъпка за реализация на пазара, научен ръководител: ас. д-р Георги Минев
  • Надя Манова, тема: Големите данни в планирането на ПР стратегии (показатели за ефективност на комуникационни кампании), научен ръководител: доц. д-р Мария Николова
  • Димитрина Карагогушева, тема: Онлайн комуникационни кампании в социалните медии Instagram и TikTok, научен ръководител: доц. д-р Мария Николова

2023

  • Дария Канева, тема: Кризисни комуникации в британското кралско семейство (сравнителен анализ на случаи в периода 2020 – 2023 г.), научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Цветисиана Костова, тема: Ролята на лидерите на мнение в кризисна ситуация онлайн (сравнителен анализ на казусите с Джо Роуган и Пиърс Морган), научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Жулиета Илиева: Креативни кампании за изграждане на бранд идентичност в социалните медии (сравнителен анализ между Netflix  и HBO), научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Миглена Вълкова, тема: Корпоративни комуникационни стратегии за устойчиво развитие (сравнителен анализ на Starbucks и Costa Coffee), научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Борислава Димитрова, PR кампании в хотелиерството. Комуникационни стратегии и тактики за семеен хотел „Апостолите“, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Марина Петканска, Връзки с обществеността и финансова дейност. Ефективни комуникационни техники на Световната банка в периода 2020 – 2022 г., научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Виктория Иванова, тема: Ефективни институционални комуникации по време на COVID-19 криза./Анализ на ваксинационните кампании във Великобритания и България за периода 2020-2021 г., научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • София Цветкова, тема: Връзките с обществеността в средното образование в България – сравнителен анализ на добри практики в държавните и частните училища, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Радинела Гелева, тема: Събитийният мениджмънт в автомобилния спорт (сравнителен анализ между „Формула I” и „24 часа на льо Mан“), научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Пламен Ковачев, тема: PR кампания за ваксинация по време на пандемията Ковид 19 (сравнителен анализ между България и Франция), научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Йоана Димитрова, тема: Въздействие на телевизионната реклама върху детската аудитория, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Пламен Тодоров, тема: Кризисни комуникации в мениджмънта на българските футболни клубове (сравнителен анализ между кризи в ПФК „Левски“ и ПФК „ЦСКА“), научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Радослава Лазарова, тема: Британското кралско семейство: публичен образ и комуникация. Имидж и стил на крал Чарлз III и кралица Камила, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков

2022

  • Хелена Тодорова, тема: Публичнят образ и стил на знаменитостите (Сравнителен анализ на Ариана Гранде и Зендея), научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Цветелина Тодорова, тема: Политическият ПР: преди и след възникването на интернета. (Сравнителен анализ на президентските кампании на Роналд Рейгън и Доналд Тръмп), научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Радослав Каньов, тема: Развитие и разпространение на реклама за „Ауди“ в социалните мрежи Фейсбук и Инстаграм в периода 2000 – 2020 година, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Мирослава Велкова, тема: Публичните образи и ефекти в посланията на министър – председатели. Сравнителен анализ на ПР дейностите на Стефан Янев и Огнян Герджиков, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Лора Цолова, тема: Комуникативни аспекти на специалните събития. Сравнителен анализ на турнетата на Тина Търнър „TINA! 50th anniversary tour„ и Мадона „Sticky and sweet tour“, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Севделина Илиева, тема: Бранд комуникация в социалните медии. Анализ на компаниите Adidas, Nike и Puma във Facebook  и Instagram, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Ралица Брадварска, тема: Изграждане на имидж в интернет на REVOLVE, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Мариела Божинова, тема: Имиджът на жените лидери в бизнеса. Сравнителен анализ на Анна Уинтур, Опра Уинфри и Мелинда Гейтс, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Василена Макреева, тема: Изграждане на бранд на регионална медия (комуникационната стратегия на „Гласът на Ботевград“), научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Вероника Георгиева, тема: Ролята на социалните медии върху хранителните навици на аудиторията, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Маноела Димитрова, тема: Ролята на връзките с обществеността в изграждането на имидж. Сравнителен анализ на модните къщи Gucci и Louis Vuitton, научен ръководител: Ролята на връзките с обществеността в изграждането на имидж. Сравнителен анализ на модните къщи Gucci и Louis Vuitton, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Добрина Чешмеджиева, тема: Ангажиране на дигитална аудитория за медийно и брандирано съдържание, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова

2021

  • Елизабет Георгиева, тема: Имидж и стил във връзките с обществеността (сравнителен анализ на публичните образи на Дженифър Анистън и Катрин Зита Джоунс), 2021, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков

  • Гергана Дончева, тема: Кризисната комуникация в системата на международното здравеопазване (Връзките с обществеността на Световната здравна организация в пандемията от коронавирус), 2021, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков

  • Никол Предьова, тема: Имиджмейкърство и  моден дизайн (Публичният образ на Джорджо Армани и Роберто Кавали: сравнителен анализ)“, 2021, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Даяна Димитрова, тема: Управление на кризисни комуникации в неправителствения сектор (анализ на кризисните ситуации с HelpKarma (2020 г.), National Children s leukemia Foundation (2011 - 2016 г.) и United Way (2008 – 2019 г.), 2021, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова

  • Мария Ненова, тема: Връзки с обществеността и медийно отразяване на дейността на Парламента по време на COVID – 19 криза за периода март – декември 2020 г., 2021, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова

  • Диляна Христова, тема: Ролята на инфлуенсърите в комуникационните стратегии на марките : добри и лоши практики, 2021, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова

  • Виктория Влайкова, тема: Иновациите в бизнеса – ефективен отговор на неочаквани предизвикателства (на примера на франчайзинговия бизнес на фирма „Рефан България“ ООД), 2021, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков

  • Димитър Караколев, тема: Влияние на медиите върху съвременния PR. Параметри на взаимодействието, 2021, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски

  • Крум -Крумов, тема: Клубният PR на ЦСКА за утвърждаване на висока репутация на отбора, 2021, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски

  • Емануела Христова, тема: Младите и политиката. Сравнителен анализ на политическия персонален имидж на представители от ГЕРБ, БСП, ВМРО и ДПС, 2021, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков

  • Ивана Захаренова, тема: Техники за изграждане на имидж в шоубизнеса (Трансформации в публичния образ на Азис), 2021, научен ръководител: проф. д.н Любомир Стойков

  • Даяна Димитрова, тема: Публичният образ на принцесите в британската монархия (сравнителен анализ на Кейт Мидълтън и Меган Маркъл), 2021, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков

  • Михаела Дърпатова, тема: Сензацията в структурата на връзките с обществеността (Комуникация и имидж на неконвенционални специални събития), 2021, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков

  • Петър Младенов, тема: Дигиталният PR в академична среда. Анализ на онлайн кампанията по повод на  100-годишнината на Университета за национално и световно стопанство, 2021, научен ръководител: доц. д-р Мартин Осиковски

  • Елица Борисова, тема: Кризисен пиар в социалните мрежи, 2021, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски

  • Весела Атанасова, тема: Институционален пиар по време на Ковид-19 криза. Сравнителен анализ комуникационни тактики на Министерството на здравеопазването, Министерството на труда и социалната политика и Министерството на туризма. В периода 13 март 2020 година – 13 ноември 2020 година, 2021, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова

2020

  • Стоян Сидеров Стоянов, тема: Провокативният стил като фактор за изграждане на публичен образ (Сравнителен анализ на имиджа на Мадона и Лейди Гага), 2020, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Силвия Иванова Прибиловска, тема: Връзки с обществеността и протокол при организирането на спортните мегасъбития (Сравнителен анализ на публичната комуникация между световните първенства по футбол – Бразилия, 2014 година и Русия, 2018 година), 2020, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Василена Иванова, тема: Публичните комуникации в интернет на българската федерация по художествена гимнастика, 2020, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Мария Асенова, тема: Специфика и функции на връзките с обществеността в годините на социализма, 2020, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Габриела Василева, тема: Публична комуникация и шоубизнес (Сравнителен  имиджов анализ на личностите Адел и Кейти Пери), 2020, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Александра Чакърова, тема: Корпоративен имидж в онлайн пространството (Сравнителен анализ на модните брандове „Филип Плейн“ и „Сюприйм“), 2020, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Рая Николаева Атанасова, тема: PR в социалните мрежи и развитие на собствени канали (Елън Дедженеръс  и Ким Кардашиян Уест), 2020, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Ирен Алексова, тема: Дрескодът в системата на имиджмейкърството – облеклото като фактор за изграждането на позитивен бизнес образ, 2020, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Йоана Тошкова Тодорова, тема: Образът не жените мюсюлманки в интернет (Примери от рекламата и социалните мрежи), 2020, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Владислава Дановска, тема: Публични образи и ефекти на посланията на съвременните лидери. Сравнителен анализ на ПР дейностите на Барак Обама и Доналд Тръмп, 2020, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Десислава Сергеева Цветанова, тема: Кризисен ПР в интернет. Репутационната криза в DELL през 2005 година, 2020, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Ивана Любомирова Стоянова, тема: Ролята на инфлуенсъра в дигиталния PR  на модните брандове, 2020, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Светлана Николова, тема: Комуникация за кауза – Грета Тунберг като PR продукт, 2020, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков

2019

  • Деница Стойкова Стойкова, тема: Бизнес лидерството в кризисния ПР. Сравнителен анализ на кризисните ситуации в Юбер и Тесла през периода 2017-2018, 2019, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Сабие Абдиова Османова, тема: Комуникационни стратегии и медийно отразяване по време на криза. (Сравнителен анализ между атентатите на площад  „Султанахмед 2016“ и „Шарли Ебдо 2015“), 2019, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Елена Тодорова Петрова, тема: Публична комуникация и имиджмейкърство в системата на висшата мода (Публичните образи на Карл Лагерферд и Ив Сен Лоран сравнителен анализ), 2019, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Катерина Атанасова Станилова: тема: Връзки с обществеността и политически имидж (Сравнителен анализ на Роналд Рейгън и Барак Обама), 2019, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Кристина Петкова, тема: ПР техники и технологии в предизборната кампания за европарламент 2019 година,  2019, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Ралица Иванова Динева, тема: Публични комуникации в интернет на бездимни тютюневи изделия (IQOS и GLO), 2019, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Виолета Йорданова Николова, тема: Персоналният имидж на Румен Радев и Цецка Цачева в интернет (Анализ на кандидат- президентската кампания през 2016 година), 2019, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Даниела Атанасова Петрова, тема: Комуникационни стратегии на туристическия бизнес в интернет, 2019, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Божидар Велинов Александров, тема: Ефектовнист на публичния контакт чрез социалните медии, 2019, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Ралица Кабакова, тема: Нови комуникационни техники на КСО на компаниите Coca-Cola, Pepsi  и Starbucks в социалната медия Facebook, 2019, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Натали Петкова Ненчева, тема: Бранд комуникации и инфлуенсърство: създаване и развитие на собствени козметични марки (Сравнителен анализ между Huda Beauty,  Kylie Cosmetics by Kylie Jenner и Jeffree Star Cosmetics), 2019, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Любослава Миткова, тема: Специалните събития в структурата на връзките с обществеността (Сравнителен анализ на фестивалите в Кан – „Златна палма“, Венеция – „Златен лъв“, Берлин – „Златна мечка“ и Международния филмов фестивал в Торонто), 2019, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Георги Бешков, тема: Сравнителен анализ ПР финансирането на водещите отбори в „А професионална футболна група“ у нас, 2019, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Доника Красимирова Стоянова, Конструиране на имидж в интернет. Анализ на комуникациите на ДП „Ръководство на въздушното движение“, 2019, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Лора Вардарова, тема: Връзки с обществеността в структурата на електронните медии. Сравнителен анализ на БТВ, БНТ и НОВА за периода 2016/2017 година, 2019, научен ръководител: гл. ас. д-р Иван Вълчанов
  • Мария Щерева Манова, тема: Сравнителен анализ на медийния образ на Барак Обама и Доналд Тръмп, 2019, научен ръководител: проф. д.н. Ивайло Христов
  • Елена Тодорова Делчева, тема: Дрескод и имидж в специалните събития (Сватбените церемонии на Кейт Мидълтън и Меган Маркъл: сравнителен анализ), 2019, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Поля Иванова Георгиева, тема: Социалните теми в съвременната бизнес журналистика (Вестник Капитал и вестник Банкер), 2019, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Габриела Станиславова Керемедчийска, тема: Публична комуникация и ивент мениджмънт (Церемония за наградите „Еми“ и „Грами“: сравнителен анализ, 2018-2019 година), 2019, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Лилия Росенова Иванова – Субева, тема: Стил и визуална култура в имиджмейкърството. Сравнителен анализ на публичните образи на Мелания Тръмп и Бриджит Макрон, 2019, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков

2018

  • Глория Христова, тема: Българско председателство на съвета на европейския съюз. Медиен имидж на България, 2018, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Цветелина Танкинска, тема: Връзките с обществеността в неправителствения сектор (Комуникационни кампании на „Amnesty International“, „Лекари без граница“ и „Фондация за нашите деца“), 2018, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Весела Маврова, тема: Кралските сватби като вид специално събитие – съпоставителен анализ между сватбата на принц Чарлз и лейди Даяна Спенсър и сватбата на принц Уилям и Кейт Мидълтън, 2018, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Вероника Богданова, тема: ПР във висшата мода (Анализ на модните къщи Chanel, Dior, Prada), 2018, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Емилия Иванова, тема: Специалното събитие в публичната комуникация (Церемония и комуникации на филмовите награди „Оскар“), 2018, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Александра Ангелова, тема: ПР в инстаграм. Техники и инструменти за влияние върху целевата аудитория, 2018, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Росана Манева, тема: CSR Практики и управление на бранд репутация. Сравнителен анализ на български и чуждестранни практики, 2018, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Белослава Венциславова Андонова, тема: Спортен PR. PR в художествената гимнастика. Съпоставителен анализ между българската и руската школа, 2018, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Георги Ивайлов Георгиев, тема: Управление на онлайн репутацията на известните: Григор Димитров, Димитър Бербатов и Валери Божинов, 2018, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Мария Димитрова Чипанова, тема: Публична комуникация и монархически стил. Имиджът и дрескодът на кралица Елизабет II, принцеса Грейс Кели, принцеса Даяна и кралица Рания: сравнителен анализ, 2018, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Петя Петрова Кантарева, тема: Събитиен мениджмънт и публична комомуникация в поп музиката (Сравнителен анализ на хип – хоп наградите ВЕТ: 2016-2017 година), 2018, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Десислава Кънчева Паунска, тема: Успешни техники в дигиталния ПР при криза (Анализ на аферата Volkswagen и други актуални практически казуси), 2018, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Даяна Руменова Кацарска, тема: Медийно отразяване на корпоративни кризи в бизнес издания, 2018, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Виктория Димитрова Мирина, тема: Регионално развитие на сценичните изкуства в България. Фолклора – част от сценичните изкуства, 2018, научен ръководител: гл. ас. д-р Диана Андреева
  • Симона Василева Димитрова, тема: Създаване на среда за устойчиво развитие на културните индустрии в България, 2018, научен ръководител: гл. ас. д-р Диана Андреева
  • Глория Деянова Николова, тема: Телевизионният репортаж на икономическа тема. Авторски репортаж на тема: „Делегиран бюджет в образованието – пропуски и ползи“, 2018, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Десислава Камен Павлова, тема: ПР и събитиен мениджмънт в модата. Анализ на благотворителните балове на Метрополитън Мюзиъм в Ню Йорк, 2018, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Велина Цанкова Стоянова, тема: Икономическите теми в онлайн медиите. Анализ на Капитал, Икономика и Money.bg, 2018, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Андрей Андреев Деновски, тема: Продуцентски проект за късометражен документален филм на тема: Трейнспотингът като начин на живот, 2018, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Росен – Исидор Карадимов, тема: Създаване на продуцентски проект та тема „Преди края“, 2018, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Христина Илиянова Харалампиева, тема: Продуцентски проект за късометражен документален филм „Ненадминатият Дико Илиев и град Оряхово“, 2018, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Мария Владимирова Киримова, тема: Цената на известността, 2018, научен ръководител: гл. ас. д-р Диана Андреева

2017

  • Лили Казакова, тема: Специалното събитие в системата на публичната комуникация (Церемонията по встъпване в длъжност на Доналд Тръмп и Еманюел Макрон: сравнителен анализ), 2017, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Стефани Кирилова, тема: Публична комуникация и поп музика (Имидж и стил на Лили Иванова и Йорданка Христова – сравнителен анализ), 2017, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Ренета Минчева, тема: Персоналният имидж в политическата сфера. Сравнителен анализ между образите на Румен Радев и Доналд Тръмп, 2017, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Християния Христова, тема: Технологии и комуникация: новите предизвикателства, 2017, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Мая Минчева, тема: Имидж и стил в шоубизнеса (Сравнителен анализ в публичната комуникация на Лейди Гага и Ким Кардашиян), 2017, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Венелин Димитров, тема: Модифициране на общественото мнение по примера на комитета на Джордж Крийл, 2017, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Мария Динкова, тема: Новите бизнес модели в икономическите печатни издания, 2017, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Валерия Атанасова, тема: Проблемите на аграрния бизнес в икономическите вестници и списания в България в периода март – август 2017 г., 2017, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Петьо Блъсков, тема: Проблемите на ЕС на страниците на вестниците „Капитал“ и „Банкер“ в периода март – август 2017 година, 2017, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Адриана Петрова, Фалшивият имидж в структурата на публичната комуникация. Анализ на медийни казуси с псевдо знаменитости, 2017, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Ани Кутелова, тема: Публичен образ и политическа комуникация. Имиджът на Владимир Путин и Барак Обама: сравнителен анализ, 2017, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Десислава Гергова, тема: CSR: ПР техники и технологии, 2017, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Теа Даулова, тема: Глобални феномени на връзките с обществеността в интернет. Комуникационни стратегии на кампаниите на TOURISM AUSTRALIA, COCA-COLA И BMW, 2017, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Николай Русинов, тема: Невербална комуникация в политическата сфера (Президентските кампании на Хилъри Клинтън 2016 и Марин Льо Пен 2017), 2017, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Първолета Иванова – Радева, тема: Сравнителен анализ на връзките с обществеността на Болшой театър и Ла скала, 2017, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Ина Кръстовчева, тема: Връзки с обществеността във футбола (Анализ на комуникационните практики на отборите от първа и втора професионална лига в България), 2017, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Неделина Петкова, тема: Политически ПР в социалните мрежи. Изследване на онлайн присъствието на Тръмп, Клинтън, Бареков и Борисов, 2017, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Ирен Бабачева, тема: Кино имидж мейкърство (Анализ на публичния образ на Марлон Брандо), 2017, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Ралица Кашинова, тема: Имидж и визуална култура в политическата комуникация. Сравнителен анализ на публичните образи на Мишел Обама и Мелания Тръмп, 2017, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Елена Думанова, тема: Танцовите фестивали като вид специални събития, 2017, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Мария Константинова, тема: Публичният образ на българските спортисти. Анализ на образите на Григор Димитров, Ивет Лалова и Йордан Йовчев, 2017, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Мирела Марчева, тема: Техники и технологии за изграждането на персонален имидж, концепция и модел за имидж мейкърство в поп музиката, 2017, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Стоя-Александрина Витанова, тема: Персоналният имидж в политическата комуникация. Публичният образ на Бойко Борисов и Корнелия Нинова: сравнителен анализ, 2017, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Виолета Чолакова, тема: Връзки с обществеността и шоубизнес (Публичният образ на Виктория Бекъм), 2017, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Пламена Янчева, тема: Форми и техники за изграждане на имидж в онлайн пространството (Сравнителен анализ на уеб предаванията в Amazon.com и Netflix.com), 2017, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Василена Димитрова, тема: Черният ПР в политическата комуникация. Компроматната война срещу Доналд Тръмп, 2017, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Ваня Павлова, тема: Реторически техники за ефективна комуникация при публична изява, 2017, тема: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Милена Кирова, тема: Новините – среща на обществената и комерсиалната телевизия – БНТ срещу Би Ти Ви, 2017, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Мартин Модев, тема: Продуцентски проект Късометражния документален филм живот и работа в Гибралтар, 2017, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Кристина-Йоана Петрова, тема: Портретните фийчъри на бизнес лидерите в списанията: Форбс, Мениджър, Икономика, 2017, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Нинка Георгиева, тема: Икономическите теми в централната новинарска емисия по света и у нас на обществената телевизия БНТ 1, 2017, Научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Биляна Игнатова, тема: Как медиите днес отразяват екологичните проблеми. Отзвук върху парижкото споразумение за климата, 2017, научен ръководител: гл. ас. д-р Мартин Осиковски
  • Алиса Иванова, тема: Бизнес материалите в онлайн медиите: capital.bg, banker.bg, money.bg, economy.bg, 2017, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Никол Петкова, тема: Медийно отразяване на кризи в бизнеса. Кризата при Volkswagen и Jonson & Jonson, 2017, научен ръководител: гл. ас. д-р Мартин Осиковски
  • Николай Камбуров, тема: Поява и развитие на бизнес журналистиката в България след 1989 година, 2017, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Силвия Маринова, Политическият коментар на страниците на икономическия седмичен вестник „Капитал“, 2017, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Кристин Житарска, тема: Журналистически материали на неикономически теми в списание „Икономика“ – тематично и жанрово разнообразие, 2017, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова

2016

  • Тони Маджарова, тема: Персоналният имидж на Анджелина Джоли, 2016, научен ръководител: проф. д.ф.н. Милко Петров
  • Моли Христова, тема: Ролята на персоналния имидж за изграждането на корпоративния имидж, 2016, научен ръководител: проф. д.ф.н. Милко Петров
  • Михаела Колева, тема: Изграждане на имидж в лайфстайл сферата, 2016, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Ивелина Качова, тема: Комуникация за манипулация: астротърфингът като средство за фабрикуване на съгласие, 2016, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Мила Манолова, тема: Връзки с обществеността и персонален имидж (образът на английската кралица Елизабет II), 2016, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Диляна Йорданова, тема: Фирмени комуникационни стратегии във „Фейсбук“, 2016, научен ръководител: доц. д-р. Стела Ангова
  • Никол Горанова, тема: Киното като комуникатор – Джеймс Бонд индустрията, 2016, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Светлозария Кидерова, тема: Публичният имидж на футболните съпруги. Анализ на образите на Виктория Бекъм и Черил Коул, 2016, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Михаела Джакомова, тема: Влияние на персоналния имидж върху наградата „Златна топка“, 2016, тема: доц. д.н. Ивайло Христов
  • Евелина Шаркова, тема: Стил и имидж на първата дама. Сравнителен анализ на публичния образ на Жаклин Кенеди и Мишел Обама, 2016, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Теодора Александрова, тема: Облеклото като фактор за изграждане на имидж, 2016, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Иво Генов, тема: Влиянието на масмедиите върху съвременното общество, 2016, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Анна Тодорова, тема: Моден бизнес и онлайн комуникация, 2016, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Росита Иванова, тема: Отразяването на кризата в КТБ в български и чужди онлайн медии, 2016, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Теодора Пискова, тема: Аудиторията като творец в социалните медии и мрежи. Изкуството в континуума между реалното и виртуалното, 2016, научен ръководител: доц. д-р. Стела Ангова
  • Митко Недков, тема: Образът на бизнес лидерите в специализираната бизнес преса, 2016, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Габриела Василева, тема: Тематично и жанрово разнообразие в телевизионната бизнес журналистика, 2016, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Евелин Мойсов, тема: Когато ги има, 2016, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Стоян Нешев, тема: Телевизионното насилие: чудовищно явление или продуцентско решение, 2016, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Виктор Борисов, тема: Създаване на информация за развлечение и социално въздействие. Таблоидизация на онлайн медиите в България, 2016, научен ръководител: ас. д-р Диана Андреева
  • Цветелина Пенчева, тема: Живот като на игра. Как игрите преобърнаха реалността ни, 2016, научен ръководител: ас. д-р Диана Андреева
  • Красимира Манчева, тема: Изграждане на образи в поп културата (имиджът на Мадона: еволюции и трансформации), 2016, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Живка Пиргова, тема: Онлайн ПР криза. Анализ на кампанията на Greenpeace от 2014 г. срещу партньорството между Lego и Shell, 2016, научен ръководител: доц. д-р. Стела Ангова
  • Елена Костадинова, тема: Кризисни комуникации в политическа сфера, 2016, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова

2015

  • Петър Петров, тема: Отразяване на кризата в КТБ на страниците на вестник „Банкер“ – анализи и прогнози, 2015, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Милена Тодорова, тема: Идентификация на застраховането в българските медии 2005 – 2015 година, 2015, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Ирина Георгиева, тема: Специфика на продуциране на анимационен филм, 2015, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Силвия Георгиева, тема: Продуцентски проект на късометражен документален филм „Непризнатите“ (един филм посветен на графитите), 2015, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Милена Енчева, тема: Продуцентство в новините. Роля и функция на професията продуцент в контекста на чуждестранната и българската телевизионна журналистика, 2015, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Светослав Ежков, тема: Четирите елемента на хип хоп културата, 2015, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Мирела Василева, тема: Създаване и развитие на продуцентски проект във филмовата индустрия, 2015, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Иван Русланов, тема: Дефицити и възможности в съвременното българско книгоиздаване (електронната книга като средство за разширяване на книгоиздателския бизнес в България), 2015, научен ръководител: доц. д-р. Стела Ангова
  • Явор Бохосян, тема: Черен ПР и мястото му в съвременните масови комуникации, 2015, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Христо Шивачев, тема: Астротърфингът като техника за манипулиране на общественото мнение в онлайн пространството, 2015, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Елеонора Янкова, тема: ПР във времето на социалните мрежи. Краудсорсингът – новият ресурс за публична комуникация, 2015, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Васил Стоянов, тема: Специфики в публичната реч на Франклин Рузвелт, Шарл Де Гол и Адолф Хитлер, 2015, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Николай Божков, тема: ПР в България – имидж мейкърство или средство за манипулация на общественото мнение, 2015, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова

2014

  • Пенка Маринова, тема: Скандалният имидж на френските президенти: Франсоа Митеран, Никола Саркози и Франсоа Оланд, 2014, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Йорданка Тодорова, тема: Имидж на първите дами на България, 2014, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Елица Неделчева, тема: Публичният образ на Коко Шанел в онлайн лайфстайл медиите, 2014, научен ръководител: гл. ас. д-р Мария Николова
  • Мелина Нинова, тема: Дефекти в публичната комуникация (Анализ на казуси от бизнеса и политиката), 2014, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Михаела Попова, тема: Управление на човешки ресурси и специални събития, 2014, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Десислава Милчева, тема: Управление на корпоративната репутация в Интернет. Анализ на комуникационни кампании на Кока Кола, 2014, научен ръководител: доц. д-р. Стела Ангова
  • Моника Петрова, тема: Организации в криза. ПР дейности за овладяване на криза, 2014, научен ръководител: доц. д-р. Стела Ангова
  • Людмила Якофова, тема: Медийният образ на Опра Уинфри: същност и динамика, 2014, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Биляна Колева, тема: Концерт на възглавници. Музиката – комуникация за социализация (камерните изпълнения за деца), 2014, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Жаклин Андонова, тема: Конкурентни предимства в рекламните стратегии на Coca Cola Company, 2014, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Борислава Ганева, тема: Изграждане на имидж на карате клуб „Левски Спартак“ – гр. София, 2014, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Ивайло Пеев, тема: Концепция за онлайн телевизия на УНСС, 2014, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Елена Митова, тема: Индустриите за забавление в авиацията – нови възможности за продуцентите на творческо съдържание, 2014, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Красимир Красимиров, тема: Концепция за авторско лайфстайл предаване („Истината на седмицата“), 2014, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Мирела Вавова, тема: Възможности за развитието на бизнес клъстер в областта на културните и творчески индустрии, 2014, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова

2013

  • Петър Чергаров, тема: Политическата партия като медиен продукт, 2013, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Малвина Пешева, тема: Институционалните скандали през погледа на медиите, 2013, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Борислав Димитров, тема: Жълтата преса в България – развитие, влияние и регулация, 2013, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Александра Дапкова, тема: ПР в стартиращи компании – традиционни и иновативни подходи, 2013, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Иван Атанасов, тема: Популяризиране на българския футбол според европейски модели, 2013, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Марта Шимонска, тема: Телевизионното продуцентство в България, 2013, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Цветомир Ценов, тема: MAX BET – късометражен документален филм с игрални елементи, 2013, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Валерия Паскалева, тема: Комуникация чрез рекламно изображение по примера на united colors of Benetton, 2013, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Андрей Андреев, тема: Проект на кабелна телевизия за деца, 2013, научен ръководител: доц. д-р Катя Михайлова
  • Михаела Михайлова, тема: Въздействието на българските и турските сериали върху българския зрител, 2013, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Габриела Табакова, тема: Образът на терориста в публичното пространство. Атентатът в Сарафово – юли, 2012 г., 2013, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Ася Таскова, тема: Позитивните и негативните политически послания в предизборната кампания за парламентарни избори 2013 г., 2013, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Яна Костадинова, тема: Междукултурна бизнес комуникация (анализ на конкретни казуси и примери), 2013, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Даниела Василева, тема: Публичната комуникация на Империята. Случаят „Сватбата на Уилям и Кейт – април 2011 г., 2013, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Деница Димитрова, тема: Цената на доверието. Случаят Тойота 2009-2010 г., 2013, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Цветелина Георгиева, тема: Специално събитие и публична комуникация (музикалните награди Грами), 2013, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Светлозара Димитрова, тема: Рекламна политика на специализираните вестници и списания за икономика и бизнес в България, 2013, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Виктория Иванова, тема: Специалните събития в политическата публична комуникация. Церемонии по встъпване в длъжност на Президента на САЩ – исторически и теоретични аспекти, 2013, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Николай Борисов, тема: Публичен образ. Публичен образ в сферата на сигурността „Секюрити група алфа“, 2013, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Александра Александрова, тема: Корпоративен имидж. Добри комуникативни практики – компанията P&G, 2013, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Цветослав Крумов, тема: ПР подходи при онлайн интегриране на марката, 2013, научен ръководител: доц. д-р. Стела Ангова
  • Елена Монева, тема: Пространствени предизвикателства на специалното събитие в модния бизнес. Ревюто в като инструмент на специалното събитие в модния бизнес, 2013, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Ганка Иванова, тема: Персоналната социална отговорност в публичната комуникация. „Израел обича Иран” (Фейсбук кампания), 2013, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Цвета Дилчева, тема: Ролята на ПР за изграждането на успешен медиен имидж, 2013, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Крум Крумов, тема: Публичен имидж и публична комуникация в европейските програми и проекти - алфа клуб - да оцелееш, 2013, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Николай Колев, тема: Медийният ефект на социалната реклама, 2013, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Благовеста Гроздева, тема: Комуникация за здраве. Случаят „Космодиск“, 2013, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Кристиан Ставрев, тема: Попфолкът в музикантския бизнес у нас – продуцентски аспекти, 2013, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Веселина Фотева, тема: Развитие и реализация на продуцентски проект „Богатството на най- бедните”, 2013, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Вилиана Миделиева, тема: Реторическа функция на киното, 2013, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Мартин Андреев, тема: Дигитално разпространение на видеоигрите, 2013, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Вероника Иванова, Кризата в Гърция и отразяването й в медиите, 2013, научен ръководител: доц. д-р Евгения Пенкова
  • Иванка Дойнова, тема: Комуникация на бизнеса с правителствените органи в условията на политическа нестабилност, 2013, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Елена Кирилова, тема: Музикалната индустрия през XXI век. Възможност за нови бизнес модели, 2013, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Иван Вълчанов, тема: Икономически теми в онлайн медиите. Журналистически компетенции и качество на отразяване, 2013, научен ръководител: доц. д-р. Стела Ангова
  • Яна Джинева, тема: Оригиналният и българският ФОРБС – общи и специфични характеристики, 2013, тема: проф. д-р Петко Тодоров
  • Павел Николов, тема: Културната дипломация. Средство за промяна на държавния имидж, 2013, научен ръководител: гл. ас. д-р Валерия Пачева
  • Калина Георгиева, тема: Цифровизацията в електронните медии – възможност за нови бизнес модели, 2013, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Георги Георгиев, тема: Свободата на медиите, научен ръководител: доц. д-р Катя Михайлова
  • Радослав Петров, тема: Модели на комуникационно поведение на търговеца при продажба на автомобили, 2013, научен ръководител: доц. д-р Катя Михайлова
  • Мартин Стоянов, тема: Българските медии между политически и икономическите зависимости и народното недоволство, 2013, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Яница Маринова, тема: Модели на въздействие на турския и българския сериал: сценарни, продуцентски, режисьорски и аудиторни решения, 2013, научен ръководител: доц. д-р Катя Михайлова
  • Тодор Христов, тема: Език и стил на успешната икономическа медия, 2013, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Миглена Рогачева, тема: Развитие на цирковото изкуство – нови възможности и модели, 2013, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова

2012

  • Николай Василев, тема: Специалното събитие в политическата публична комуникация (Встъпването в длъжност на президентите на САЩ и Франция: сравнителен анализ), 2012, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Белослава Геровска, тема: Публична комуникация на институциите в Европейския Съюз (Структура и дейност на Пресцентъра на Европейския парламент), 2012, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Мира Цоконова, тема: Публичната комуникация и репутация в системата на международните организации. Анализ на медийната политика на ООН, 2012, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Стойчо Бозуков, тема: Креативният ПР. „Най-добрата работа на света” (2009, о. Хамилтън), 2012, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Михаела Костадинова, тема: ПР 2.0 и нетрадиционни начини за комуникация с публиките, 2012, научен ръководител: гл. ас. д-р Мартин Осиковски
  • Ралица Митрева, тема: Сензацията в печатните медии, 2012, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Петя Илиева, тема: Публична комуникация по програми на министерство на културата, 2012, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Николай Ноев, тема: Конкурентни предимства на „Мобилтел ЕАД” в резултат от социално значими акции, 2012, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Полина Николова, тема: Специфики и дефицит на разследващата журналистика на икономически теми, 2012, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Ивелина Славова, тема: Продуциране на културен продукт. Възможности и ограничения (На примера на продуциране на театрален продукт), 2012, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Паолина Желева, тема: Продуцентство на културните индустрии (приватизационни процеси в българското кино след 1990 г.), 2012, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Методи Владимиров, тема: Развитие на културните индустрии в България. Възможности и ограничения пред младите продуценти и творци, 2012, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Мария Димитрова, тема: Продуцентски проект на късометражен филм, 2012, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Ива Милорадова, тема: Телевизията по време на криза в България, 2012, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Теодор Манолов, тема: Продуциране и създаване на оригинална творческа концепция за телевизионен формат – „Репортерско реалити”, 2012, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Живко Биков, тема: Конкурентни предимства на южнокорейската филмова индустрия, 2012, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров

2011

  • Надежда Кирякова, тема: Манипулативни ПР техники – черен пиар и дезинформация, 2011, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Валентин Вътев, тема: Ролята на телевизията за формиране на общественото мнение и масово - културните стереотипи, 2011, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Мила Касабова, тема: Модната тематика и проблематика в социалните мрежи (Фейсбук, Ютюб и др.), 2011, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Емил Стоянов, тема: Добавената стойност на връзките с обществеността, 2011, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Биляна Анастасова, тема: Ролята на знаменитостите в публичната комуникация. Сравнителен анализ и ценностен подход, 2011, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Биляна Манова, тема: Комуникационна политика и стратегически ПР на фармацевтична компания (Глаксо, Смит, Клайн), 2011, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Савина Ангелова, тема: ПР в луксозния бранд (Прессъобщението като техника за публичната комуникация в модата), 2011, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Цветелина Арсова, тема: Управление на корпоративната репутация в интернет (Анализ на комуникационната стратегия на М-Тел по време на смяната на платформата за обслужване на клиенти 2010-2011 година), 2011, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Ена Лозанова, тема: Знаменитостите в ПР и рекламата: сходства и дисонанси, 2011, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Деспина Тодорова, тема: Връзките с обществеността – фактор за провеждане и осъществяване на рециклиращи дейности, 2011, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Цветомира Иванова, тема: Публичният образ на Евгения Живкова – мода и политика (колекция пролет-лято 2010), 2011, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Даниела Николова, тема: ПР инструментариум за управление на онлайн репутация, 2011, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Вяра Самоукова, тема: Кризисен ПР в интернет пространството (тактики и техники при ядрената авария в Япония 2011 година), 2011, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Калина Крумова, тема: Публичният образ на Лейди Даяна през призмата на благотворителността, 2011, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков

2010

  • Мартин Йорданов, тема: Корпоративна социална отговорност, проект „Печелиш и помагаш” на Еврофутбол ООД, 2010, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Емилиян Стойков, тема: Дигитален ПР – навлизане на връзките с обществеността в 21-ви век, 2010, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Ани Плачкова, тема: Създаване и управление на вътрешен ПР отдел в организацията (Анализ на отдел “Публични комуникации” в БНТ), 2010, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Тома Лазаров, тема: ПР кампаниите в света на глобалната мрежа, 2010, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Соня Металова, тема: Разработване, анализ и оценка на рекламна кампания минерална вода – „Термасорс” ООД, 2010, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Кристина Иванова, тема: Организация на връзките с обществеността при организиране на специално събитие в модния бизнес, 2010, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Пламен Блесков, тема: ПР практики при създаването на медиен продукт и промотирането на обществено значими събития. Добри и лоши практики при кризисен ПР, 2010, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Димитрина Парашкевова, тема: Черният ПР в световната политика (Техники и технологии на компроматната война срещу Владимир Путин, Барак Обама и Никола Саркози), 2010, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Инна Георгиева, тема: Имиджът и българските жени в политиката, 2010, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Мария Василева, тема: Иконите на модерната епоха – роля на глобалната мрежа, 2010, научен ръководител: доц. д-р Биляна Томова
  • Ива Каракашева, тема: Кризата “Чернобил” и медиите, 2010, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Александрина Гьошева, тема: Управление на репутацията на търговска марка в интернет, 2010, научен ръководител: доц. д-р Стела Ангова
  • Мариян Томов, тема: Общественото мнение между частния медиен сектор и държавата, 2010, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Соня Колчакова, тема: 9-ти септември 1944 г. – 65 години по-късно през погледа на младото поколение, представен в онлайн медиите, 2010, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Магдалена Иванова, тема: Ролята на ЗИ в изграждането и утвърждаването на търговска марка (Анализ на ПР практиките на компания „Nestle”), 2010, научен ръководител: гл. ас. д-р Валерия Пачева
  • Анета Филипова, тема: ПР по време на криза (конструиране на корпоративен имидж при криза и специфики на ПР в сферата на луксозните стоки), 2010, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Атанас Христов, тема: Кризисен ПР за гръцкия банков капитал в България (комуникационна реакция на ПР екипите на банките при съмнения за изтичане на депозити към Гърция), 2010, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Радослава Димитрова, тема: Публични образи на икономическата криза, 2010, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров

2009

  • Доротея Димитрова, тема: Новите медии в глобалния свят, 2009, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Веселина Митева, тема: Публичен образ на лидерите в предизборна кампания – Германия, САЩ, България, 2009, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Биляна Еленкова, тема: Стратегия за развитие на рекламните дейности в кина Арена, 2009, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Владимир Николов, тема: Кайли Миноуг – кризисен PR и имидж в периода май 2005 – август 2009, 2009, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Асен Стоянов, тема: Успешната пресконференция – основна предпоставка за изграждане на положителен ПР, 2009, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Гергина Манчева, тема: Управление на таланта и експертните умения в медиите и в творческите екипи на рекламни и ПР агенции, 2009, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров
  • Доротея Агайна, тема: Имиджът: гафове и противоречия в ПР. Кризисни техники за реконструиране на увредения имидж, 2009, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Филип Филипов, тема: Радиото като медия и нейната публика в процеса на ПР, 2009, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Христо Серафимов, тема: Ролята на връзките с обществеността в изграждането на търговска марка, 2009, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Ваня Гогова, тема: ПР на банковия сектор: комуникационни измерения на кризата с Първа инвестиционна банка (14-16 май 2008 година), 2009, научен ръководител: гл. ас. д-р Валерия Пачева
  • Аглая Василева, тема: ПР в модния бизнес (същност и характеристики на пресконференцията, ревюто, шоурума и други), 2009, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Силвия Мадина, тема: Стил и публичен образ на Мишел Обама като първа дама на САЩ, 2009, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Владимира Георгиева, тема: Преекспониране на медийния имидж на водещи журналисти в националните телевизии Би Ти Ви и Нова телевизия, 2009, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Боряна Христова, тема: ПР и журналистика сходства и дисонанси, 2009, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Диана Йосифова, тема: Статут, роля и функции на официалния говорител на Белия дом в периода 1981-2009 година (от Рейгън до Обама), 2009, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Людмила Коцева, тема: Речите на Фидел Кастро като фактор за изграждане на публичния му образ, 2009, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Мирослава Станчева, тема: Развитие на ПР в България (образование, издания и професионални общности), 2009, научен ръководител: доц. д-р Соня Алексиева
  • Лиана Димитрова, тема: Специалното събитие като ефективна ПР технология (организационен модел на провеждане на специално събитие за дейността на „Стил пласт”), 2009, научен ръководител: проф. д.н. Любомир Стойков
  • Георги Виденов, тема: Специалните събития като част от интегрираните маркетингови комуникации, 2009, научен ръководител: гл. ас. д-р Валерия Пачева
  • Анелия Попова, тема: ПР на медиите като ефективна технология за изграждане на положителна репутация, 2009, научен ръководител: доц. д-р Светла Цанкова
  • Евгения Иванова, тема: Вътрешни комуникации и ефективно организационно управление, 2009, научен ръководител: проф. д-р Здравко Райков
  • Юлиана Ботинова, тема: Специалните събития в културния туризъм по образец на община Троян и региона, 2009, научен ръководител: доц. д-р Соня Алексиева
  • Елена Геновска, тема: Медийният образ на настоящия американски президент Барак Обама, 2009, научен ръководител: доц. д-р Цветан Кулевски
  • Диляна Такева, тема: Медии и тероризъм – тенденции и предизвикателства, 2009, научен ръководител: проф. д-р Петко Тодоров