Проф. д-р Росано Еузебио от Автономния университет в Барселона изнесе лекции по проблемите на продуктовата политика
През седмицата от 14-18 октомври 2019 г. проф. д-р Росано Еузебио от Автономния университет в Барселона представи пред студентите от трети курс на специалност "Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език“ цикъл от лекции по проблемите на продуктовата политика: "Стандартизация или продуктова адаптация на международните пазари".
Проф. д-р Росано Еузебио обясни защо и как потребителското поведение влияе на решенията за продуктови адаптации при различни пазари. Той обърна специално внимание на ценността за клиентa, която стои в основата на потребителския избор на различни брандове.
В лекцията си проф. Еузебио насочи вниманието на студентите към въпроси като: “Кои са потребителите?”, “Къде/как/защо купуват?”, “Кой извършва покупката?”, “За кого купува?”. Професорът използва примери на марки като Pizza Hut Italia и Spizzico, Cola Cao, Nespresso, Lavazza, Zara.
В част от лекциите си професорът разгледа приложението на изкуствения интелект в дигиталния маркетинг и работата с „големи данни“ (Big Data), използването на ботове, включително и ролята на емоционалната и социалната интелигентност при разработването на технологични маркетингови инструменти.