Призови места за отборите на УНСС в конкурса за наградите на БАР
Двата отбора от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ на УНСС, в които участваха студенти от специалностите „Маркетинг“ и „Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език“, са сред финалистите в новата категория „Студентски проект по маркетингови комуникации“ на петото издание на конкурса „BAAwards’2018“, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР) под мотото „БАРкод на успеха“.
Академични ментори на двата отбора бяха гл. ас. д-р Борислава Стоименова и гл. ас. д-р Елена Костадинова.
Победителите в конкурса „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“
Сребърен медал за кампанията „TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй“ в сектор „Банки и небанкови финансови услуги“ получиха студентите от специалност „Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език“ - Александър Топалов, Чавдар Атанасов, Христина Илкова, Емел Ибраимова, Мартин Николов и Силвия Григорова.
Сребърните медалисти от УНСС
„Впечатлена съм от задълбочените проучвания, доброто познание за пазара, атрактивната визуална идентичност и подбрания маркетингов и комуникационен микс в голяма част от проектите, имаше и изключително интересни идеи за продукти. Всъщност внимателната подготовка показва отношението към наградите както от страна на студентите, така и от страна на техните преподаватели, които са ги насърчили за участие“, заяви в интервю за списание Business Club председателят на журито госпожа Силвия Костова.
Камелия Бесова и Александър Топалов, представители на нашите отбори
В конкурса участваха студенти от четири университета с 11 кампании, оценявани от водещи професионалисти в областта на маркетинга и рекламата.
Екипът на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“
по време на събитието
Повече за конкурса „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“ можете да видите тук.
Информация за наградените участници можете да видите тук.
Видео от церемонията по награждаването ще откриете тук.