УНСС с първа награда BAPRA BRIGHT AWARDS 2017 в категория „Студентски проект“
В тазгодишното издание на престижния конкурс за най-добри кампании в сферата на маркетинговите комуникации в България - BAPRA Bright Awards, за първи път бе включена специална категория „Студентски проект“. Победители в нея станаха Александрина Желязкова и Ивелин Иванов, студенти от специалност „Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език“ в УНСС.
Победителите Александрина Желязкова и
Ивелин Иванов
Нашите студенти спечелиха първата награда с проект на тема „Иновативни похвати за комуникация с поколението millennials”, който бе оценен от водещи български експерти в сферата на масовите комуникации и медиите. Форумът даде възможност на студентите да представят своите идеи сред изявени ПР и комуникационни експерти от световна величина.
Тази година в конкурса бяха представени 115 проекта в 14 категории. Специалната категория „Студентски проект“ имаше за цел да отличи младите таланти и бъдещи специалисти в комуникационния сектор.