Катедра "Маркетинг и стратегическо планиране"

Третата международна научна конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“ посрещна 153 учени и изследователи от 17 университета

петък, 24 ноември 2023 17:25

75 години от създаването на специалност „Планиране“, 70 години катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ и 30 години специалност „Маркетинг“ чества катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“. По този повод в два дни бяха проведени няколко събития. Първият ден бе официалното откриване с участието на ректора проф. д-р Димитър Димитров в аула „Максима“ и решаване на казус от студентите, зададен от „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани“. Стартира и Третата международна конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“ и бе представено новото издание на книгата на доайена на Катедрата акад. Евгени Матеев „Автоматизирана система за управление на народното стопанство“.

За организаторите на международната научна конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят“ тазгодишното издание е по-специално не само заради статуса му на основно събитие в юбилейните чествания под надслов „Една катедра, три юбилея“, но и поради засиления интерес от страна на чуждестранните университети и бизнеса.

Проф. Христо Катранджиев и Dr. Lucia Pizzichini, Dr.
Andrea Sabatini, Dr. Federica Pascucci  от Università
Politecnica delle Marche – Italy (от ляво надясно)

Проф. д-р Христо Катранджиев, ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ откри конференцията, изказвайки своята благодарност към ръководството на УНСС: „За мен и моите колеги от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ е чест и отговорност да сме домакини на една от най-големите конференции, организирани в УНСС. От името на всички нас, бих искал да благодаря на ректора проф. д-р Димитър Димитров и доц. д.н. Михаил Мусов, зам.-ректор по научноизследователската дейност и международното сътрудничество, които създадоха една устойчива среда за организирането на научни форуми като днешния. Това ни позволява с всяка изминала година да ставаме все по-добри, което личи и от засиления интерес към това събитие. Имам удоволствието да споделя с нашите гости, че тази година имаме 153 участници от 17 университета от 8 държави, които представят 94 доклада в двата дни на провеждане на конференцията.“ Проф. Катранджиев приветства и новите съорганизатори на конференцията – Police Academy of Czech Republic in Prague – Чехия, и Devi Ahilya Vishvavidyalaya University – Indore – Индия, от чието име поздравления бяха поднесени от Dr. Vishakha Kutumbale.

Основният пленарен доклад бе изнесен от Prof. Carlos Flavian, преподавател в University of Zaragoza, ръководител на изследователска лаборатория METODO и автор на изследвания, попадащи в топ 1% на най-цитираните разработки в Web of Science за последното десетилетие. Той заинтригува участниците с темата: Beyond the Uncanny Valley challenge: designing AI-based services to enhance consumer experience. 

Като част от честванията беше представено юбилейното издание на актуалната и днес книга на акад. Евгени Матеев „Автоматизирана система за управление на народното стопанство“.

Проф. д.ик.н. Васил Манов, проф. Христо Катранджиев (от ляво надясно)



Галерия снимки от Третата международна научна конференция „Стратегическо планиране и маркетинг в д ...