Преподавател и докторант от нашата катедра взеха участие в работен workshop за млади изследователи в Тулуза, Франция
От 19.05 до 21.05. 2025 г., в Тулуза, Франция, се организира годишният уъркшоп по програма ENGAGE.EU за млади изследователи и докторанти. УНСС е член на алианса на 9-те университета партньори по програмата, която стимулира колаборацията и обмена на опит в икономическите и социални науки. Целта на проекта бе свързана с представяне на работен научен труд от всеки участник, обмяната на идеи и обогатяване на общността по следните основни теми: „Societal and organizational responses to climate change“, „Conflict and polarization in organizations and societies in Europe“ и „Artificial intelligence and the changing world of work“.
Ас. д-р Цветелина Владимирова и докторант Адриян Динев от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ на УНСС участваха с доклади в направление „Artificial intelligence and the changing world of work“. Ас. д-р Владимирова представи доклад на тема „Exploring The Connection Between Rhetoric, Advertising Slogans and Artificial Intelligence”. Темата на доклада на докторант Динев бе „Minimalist branding and trust in AI technologies“. Заедно с делегация от 8 студенти на УНСС, те бяха ангажирани в различни дейности от програмата – семинари, лекции, презентации, дискусии.
Двамата изказаха своите благодарности към катедрата и университета за възможността да обогатят знанията си, да участват по проект от високо ниво и да обменят ценни контакти с останалите участници.