Катедра "Маркетинг и стратегическо планиране"

Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти

понеделник, 31 октомври 2022 8:30

Разглеждате снимки от Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти

Вижте пълен текст на Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти

В търсенето на красива рокля за своята сватба, любовта към испанската култура и естетика отвеждат Милвана Тричкова при испанските производители Rosa Clara, известни със световно признато високо качество и отличителен стил. С романтичен ентусиазъм, тя прави опит да създаде тяхно представителство в България. Този първи опит се оказва неуспешен поради липсата на ясна стратегия и план за стартиране и развитие на бизнеса. Милвана инвестира време и усилия, проучва пазара на официални рокли в България, открива потребителски групи с потенциал, запознава се с дейността на конкурентите и разработва план, с който успява да спечели доверието на испанските си партньори и да стане техен ексклузивен представител за България.<br><br>

В търсенето на красива рокля за своята сватба, любовта към испанската култура и естетика отвеждат Милвана Тричкова при испанските производители Rosa Clara, известни със световно признато високо качество и отличителен стил. С романтичен ентусиазъм, тя прави опит да създаде тяхно представителство в България. Този първи опит се оказва неуспешен поради липсата на ясна стратегия и план за стартиране и развитие на бизнеса. Милвана инвестира време и усилия, проучва пазара на официални рокли в България, открива потребителски групи с потенциал, запознава се с дейността на конкурентите и разработва план, с който успява да спечели доверието на испанските си партньори и да стане техен ексклузивен представител за България.

Страница:

Галерия снимки от Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти ...