Катедра "Маркетинг и стратегическо планиране"

Business Case - предизвикателството на Procter&Gamble

четвъртък, 14 декември 2023 18:10

Procter&Gamble - България предизвика студентите от магистърски програми „Маркетинг“ със специализация „Бранд мениджмънт“ и „Стратегически маркетинг“ да разработят и представят стратегия за въвеждане на два иновативни продукта от продуктовата линия на бранда Mr. Proper, съчетаващи в себе си екологичност и сила на действие при почистване.

Участниците в предизвикателството на P&G

На студентите предварително беше предоставен реален казус от практиката, изискващ аналитично и креативно мислене и решения.

На заключителното представяне на идеите и предложенията на студентите-магистри, ръководени от проф. д-р Галина Младенова, присъстваха Андрей Аврамов - директор бизнес планиране и стратегии/MS&P Director Home Care,  Асие Мустафа – старши мениджър дизайн, насочен към купувача/SBD and SDO Senior Manager, Десислава Стоянова – бранд мениджър/Brand Manager, проф. д-р Цветана Стоянова, зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики.


Проф. д-р Галина Младенова, проф. д-р Цветана Стоянова, Андрей
Аврамов, Асие Мустафа–Десислава Стоянова (от дясно наляво)
при откриването

Проф. д-р Цветана Стоянова приветства участниците и подчерта, че бизнесът винаги е бил част от обучението в УНСС, голяма част от преподавателите са и мениджъри и изтъкна, че 98% от завършилите се реализират успешно на пазара на труда. Неслучайно в няколко поредни години УНСС печели наградата на работодателите за най-добър партньор на бизнеса. Проф. Стоянова благодари и на проф. Младенова, ментор на студентите, за насоките и напътствията, които им е давала по време на разработване на решенията.

В оспорваната надпревара бяха изслушани с интерес презентациите на участниците. Журито беше затруднено при определяне на отбора-победител, тъй като по думите на г-н Андрей Аврамов от всяка една презентация екипът на Procter&Gamble може да извлече полезни идеи и решения. За краен победител беше определен отборът от програма „Маркетинг“ със специализация „Бранд мениджмънт“, 2 сем., I сем., в състав: Антония Кацарска, Калина Шушлина и Яна Василева.


Победителите

Галерия снимки от Business Case - предизвикателството на Procter&Gamble ...