СБОРНИЦИТЕ ОТ МЕЖДУНАРОДНАТА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ НА КАТЕДРА "МИО И БИЗНЕС" ПРЕЗ 2021 Г. СА ИНДЕКСИРАНИ В НАУЧНАТА БАЗА CEEOL
Сборниците с доклади от годишната научна конференция на катедра "МИО и бизнес" на български и английски език са индексирани в международната научна база CEEOL.
 СЪДЪРЖАНИЕ НА ТОМ 1 НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК:
 СЪДЪРЖАНИЕ НА ТОМ 1 НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК: ЕВРОЗОНАТА: ОТ КОНЦЕПЦИЯТА ЗА ФИНАНСОВА СТАБИЛНОСТ ДО РЕАЛНОСТТА НА ДЕФИЦИТИ И ДЪЛГОВЕ
 ЕВРОЗОНАТА: ОТ КОНЦЕПЦИЯТА ЗА ФИНАНСОВА СТАБИЛНОСТ ДО РЕАЛНОСТТА НА ДЕФИЦИТИ И ДЪЛГОВЕВасил Гечев
 ПРОБЛЕМИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД ТЪРГОВСКАТА ПОЛИТИКА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
 ПРОБЛЕМИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД ТЪРГОВСКАТА ПОЛИТИКА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗМоника Моралийска
 ЕВОЛЮЦИЯ НА ДЕКАРБОНИЗАЦИЯТА НА ЕВРОПЕЙСКАТА ИКОНОМИКА: ЕВРОПЕЙСКИЯ ГРАНИЧЕН ВЪГЛЕРОДЕН ДАНЪК
 ЕВОЛЮЦИЯ НА ДЕКАРБОНИЗАЦИЯТА НА ЕВРОПЕЙСКАТА ИКОНОМИКА: ЕВРОПЕЙСКИЯ ГРАНИЧЕН ВЪГЛЕРОДЕН ДАНЪКСветла Бонева, Филип Петков
 МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯТА НА ПРОМЕНЕНО ПОТРЕБЛЕНИЕ – КАКВО СЕ СЛУЧВА?
 МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯТА НА ПРОМЕНЕНО ПОТРЕБЛЕНИЕ – КАКВО СЕ СЛУЧВА?Александър Христов, Евелина Ангелова
 КУЛТУРНАТА ПОЛИТИКА В КОНТЕКСТА НА ЧЛЕНСТВОТО НА БЪЛГАРИЯ В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ – ФИНАНСОВИ И ИНСТИТУЦИОНАЛНИ ИЗМЕРЕНИЯ
 КУЛТУРНАТА ПОЛИТИКА В КОНТЕКСТА НА ЧЛЕНСТВОТО НА БЪЛГАРИЯ В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ – ФИНАНСОВИ И ИНСТИТУЦИОНАЛНИ ИЗМЕРЕНИЯДиана Андреева-Попйорданова
 ОТКЛЮЧВАНЕ НА ПОТЕНЦИАЛА НА КРЪГОВАТА ИКОНОМИКА ЗА ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА ПОСЛЕДИЦИТЕ ОТ ПАНДЕМИЯТА
 ОТКЛЮЧВАНЕ НА ПОТЕНЦИАЛА НА КРЪГОВАТА ИКОНОМИКА ЗА ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА ПОСЛЕДИЦИТЕ ОТ ПАНДЕМИЯТАМаргарита Иванова
 ПО НЯКОИ ВЪПРОСИ НА ПРИЛАГАНЕТО НА ПРОЦЕДУРА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ОБЯВЛЕНИЕ В КОНТЕКСТА НА ЕВРОПЕЙСКОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО В ОБЛАСТТА НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ
 ПО НЯКОИ ВЪПРОСИ НА ПРИЛАГАНЕТО НА ПРОЦЕДУРА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ОБЯВЛЕНИЕ В КОНТЕКСТА НА ЕВРОПЕЙСКОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО В ОБЛАСТТА НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИИлонка Горанова
 РАЗПОРЕДБАТА НА ЧЛ. 69 ЗКПО КАТО ДАНЪЧЕН СТИМУЛ ЗА РАЗВОЙНИ ДЕЙНОСТИ
 РАЗПОРЕДБАТА НА ЧЛ. 69 ЗКПО КАТО ДАНЪЧЕН СТИМУЛ ЗА РАЗВОЙНИ ДЕЙНОСТИСтойчо Дулевски
 ГРЕШКА ЛИ БЕШЕ ПРЕМАХВАНЕТО НА МЕРКИТЕ В ОБЛАСТТА НА ХИДРОМЕЛЕОРАЦИИТЕ ОТ НАЦИОНАЛНИЯ ПЛАН ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ?
 ГРЕШКА ЛИ БЕШЕ ПРЕМАХВАНЕТО НА МЕРКИТЕ В ОБЛАСТТА НА ХИДРОМЕЛЕОРАЦИИТЕ ОТ НАЦИОНАЛНИЯ ПЛАН ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ?Стоян Нейчев
 ПРОТИВОЕПИДЕМИЧНИТЕ МЕРКИ В ЕС – ПРЕПЯТСТВИЕ ПРЕД ФУНКЦИОНИРАНЕТО НА ВЪТРЕШНИЯ МУ ПАЗАР
 ПРОТИВОЕПИДЕМИЧНИТЕ МЕРКИ В ЕС – ПРЕПЯТСТВИЕ ПРЕД ФУНКЦИОНИРАНЕТО НА ВЪТРЕШНИЯ МУ ПАЗАРРоксана Трифонова
 МНОГОГОДИШНАТА ФИНАНСОВА РАМКА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ 2021-2027: ЩЕ ДОПРИНЕСЕ ЛИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА КОХЕЗИЯТА В ЕС?
 МНОГОГОДИШНАТА ФИНАНСОВА РАМКА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ 2021-2027: ЩЕ ДОПРИНЕСЕ ЛИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА КОХЕЗИЯТА В ЕС?Вяра Лавчева
 ПОСЛЕДИЦИ ОТ БРЕКЗИТ ЗА СЕКТОРА НА ФИНАНСОВИ УСЛУГИ НА ВЕЛИКОБРИТАНИЯ И ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
 ПОСЛЕДИЦИ ОТ БРЕКЗИТ ЗА СЕКТОРА НА ФИНАНСОВИ УСЛУГИ НА ВЕЛИКОБРИТАНИЯ И ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗАглика Кънева
 ПРОМЕНИ В ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОВЕДЕНИЕ ПРИ БЪРЗООБОРОТНИТЕ СТОКИ, ПОРОДЕНИ ОТ ПАНДЕМИЯТА ОТ COVID-19
 ПРОМЕНИ В ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОВЕДЕНИЕ ПРИ БЪРЗООБОРОТНИТЕ СТОКИ, ПОРОДЕНИ ОТ ПАНДЕМИЯТА ОТ COVID-19Калина Кюркчийска
 GOOGLE РЕКЛАМИТЕ В ИНТЕРНЕТ КАТО ИНСТРУМЕНТ НА ОПТИМИЗАЦИЯТА ЗА ТЪРСЕЩИТЕ МАШИНИ
 GOOGLE РЕКЛАМИТЕ В ИНТЕРНЕТ КАТО ИНСТРУМЕНТ НА ОПТИМИЗАЦИЯТА ЗА ТЪРСЕЩИТЕ МАШИНИВиктория Лозева
 БАНКОВИЯТ СЕКТОР В БЪЛГАРИЯ – ПРОМЕНИ И РЕГУЛАЦИИ СЛЕД ПРИЕМАНЕТО НА СТРАНАТА В ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ
 БАНКОВИЯТ СЕКТОР В БЪЛГАРИЯ – ПРОМЕНИ И РЕГУЛАЦИИ СЛЕД ПРИЕМАНЕТО НА СТРАНАТА В ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗЕлина Цветкова
 ЕВРОПЕЙСКАТА ГАРАНЦИЯ ЗА ДЕТЕТО КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА КРИЗАТА С БЕДНОСТТА ПРИ ДЕЦАТА
 ЕВРОПЕЙСКАТА ГАРАНЦИЯ ЗА ДЕТЕТО КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА КРИЗАТА С БЕДНОСТТА ПРИ ДЕЦАТАМария Янкова-Младенова
 ЗАЩИТНИ МЕРКИ ЗА ЛИЦАТА ДОКЛАДВАЩИ ЗА ИЗПИРАНЕТО НА ПАРИ
 ЗАЩИТНИ МЕРКИ ЗА ЛИЦАТА ДОКЛАДВАЩИ ЗА ИЗПИРАНЕТО НА ПАРИЛюбка Ценова, Полина Кавръкова P
 НОВА РАМКА НА ПУБЛИЧНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ В БЪЛГАРИЯ. КОНЦЕПЦИЯ И СИСТЕМАТИЗАЦИЯ
 НОВА РАМКА НА ПУБЛИЧНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ В БЪЛГАРИЯ. КОНЦЕПЦИЯ И СИСТЕМАТИЗАЦИЯДимитър Елков
 ОЦЕНЯВАНЕ НА АСПЕКТИТЕ НА ПРОЕКТНОТО ПОРТФОЛИО НА БЪЛГАРСКИТЕ СТОПАНСКИ ОРГАНИЗАЦИИ
 ОЦЕНЯВАНЕ НА АСПЕКТИТЕ НА ПРОЕКТНОТО ПОРТФОЛИО НА БЪЛГАРСКИТЕ СТОПАНСКИ ОРГАНИЗАЦИИМарияна Дарли
 ЛИДЕРСТВО И МОТИВАЦИЯ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ В СФЕРАТА НА ТУРИЗМА
 ЛИДЕРСТВО И МОТИВАЦИЯ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ В СФЕРАТА НА ТУРИЗМАФахри Идриз, Никол Минчева
 НОВИТЕ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА В ОБЩАТА СЕЛСКОСТОПАНСКА ПОЛИТИКА НА ЕС ЗА ПЕРИОДА 2021 – 2027 г.
 НОВИТЕ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА В ОБЩАТА СЕЛСКОСТОПАНСКА ПОЛИТИКА НА ЕС ЗА ПЕРИОДА 2021 – 2027 г.Никол Николаева Конакчийска
 СЪДЪРЖАНИЕ НА ТОМ 2 НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК:
 СЪДЪРЖАНИЕ НА ТОМ 2 НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК: COMPETITIVE ADVANTAGES OF FOREIGN FIRMS ON THE JAPANESE MARKET
 COMPETITIVE ADVANTAGES OF FOREIGN FIRMS ON THE JAPANESE MARKETAntoaneta Daneshka
 OPPORTUNITIES FOR THE CIRCULAR ECONOMY IN COVID-19 TIMES – THE EXAMPLE IN PLASTIC WASTE MANAGEMENT
 OPPORTUNITIES FOR THE CIRCULAR ECONOMY IN COVID-19 TIMES – THE EXAMPLE IN PLASTIC WASTE MANAGEMENTVesselina Dimitrova, Teodoro Gallucci
 SPECIAL FEATURES OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT IN BUSINESS ORGANIZATIONS DURING COVID-19 PANDEMIC
 SPECIAL FEATURES OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT IN BUSINESS ORGANIZATIONS DURING COVID-19 PANDEMICKiril Dimitrov
 THE NEED OF TRADE FINANCE
 THE NEED OF TRADE FINANCEVessela Todorova
 ARTIFICIAL INTELLIGENCE, CLIMATE CHANGE AND CIRCULAR ECONOMY: A BULGARIAN PERSPECTIVE
 ARTIFICIAL INTELLIGENCE, CLIMATE CHANGE AND CIRCULAR ECONOMY: A BULGARIAN PERSPECTIVEMiroslav Kamdzhalov
 ORIGIN AND EVOLUTION OF THE SINGLE EUROPEAN SKY
 ORIGIN AND EVOLUTION OF THE SINGLE EUROPEAN SKYEkaterina Stefanova
 BRAND FOUNDATIONS AND BRAND BUILDING PRINCIPLES IN CONSUMER PRODUCTS
 BRAND FOUNDATIONS AND BRAND BUILDING PRINCIPLES IN CONSUMER PRODUCTSYavor Karagyozov
 EFFECTS ON INTERNATIONAL MANAGEMENT DURNIG COVID-19
 EFFECTS ON INTERNATIONAL MANAGEMENT DURNIG COVID-19Silvana Jovcheska, Stefani Jovcheska
 EUROPE: UNENDING REFUGEE CRISIS OR JOIN CHINA TO INDUSTRIALIZE AFRICA
 EUROPE: UNENDING REFUGEE CRISIS OR JOIN CHINA TO INDUSTRIALIZE AFRICAChristopher Lewis
 THE SUCCESS OF THE EMPLOYER BRAND – AN ALTERNATIVE FOR EFFECTIVE TALENT MANAGEMENT IN THE ORGANIZATION
 THE SUCCESS OF THE EMPLOYER BRAND – AN ALTERNATIVE FOR EFFECTIVE TALENT MANAGEMENT IN THE ORGANIZATIONMariya Ivanova
 PILLARS TO OVERCOME 3 FALSE MYTHS ABOUT EU AND ITS CSDP IN THE CONTEXT OF THE RUSSIA-UKRAINE WAR
 PILLARS TO OVERCOME 3 FALSE MYTHS ABOUT EU AND ITS CSDP IN THE CONTEXT OF THE RUSSIA-UKRAINE WARMonika Panayotova
 GENERIC AND BIOSIMILAR MEDICINES INDUSTRY – OPPORTUNITIES AND CHALLENGES, OUTLOOK AND SUSTAINABILITY
 GENERIC AND BIOSIMILAR MEDICINES INDUSTRY – OPPORTUNITIES AND CHALLENGES, OUTLOOK AND SUSTAINABILITYPlamen Pouvkov
 SUPPORTING YOUTH YORK AT THE MUNICIPALITY LEVEL
 SUPPORTING YOUTH YORK AT THE MUNICIPALITY LEVELVioleta Toncheva - Zlatkova
Пълнотекстовите сборници, освен в CEEOL, могат да бъдат намерени и изтеглени и от сайта на катедрата, раздел "Международна научна конференция":  https://tinyurl.com/3jpxdz3k
 https://tinyurl.com/3jpxdz3k
 https://tinyurl.com/3jpxdz3k
 https://tinyurl.com/3jpxdz3k
