Employer Branding – студентите питат, бизнесът отговаря
На 27 февруари второто издание на събитието, организирано от Алумни асоциацията на специалност „МИО“ и катедра „МИО и бизнес“, събра водещи компании и студенти за откровена дискусия за кариерните възможности и очакванията на младите хора.
- Какво търси Gen Z в работодателите?
- Как бизнесът се конкурира за таланти?
- Какви са най-актуалните възможности за стажове и работа?
Студентите се интересуваха как компаниите се конкурират за най-добрите служители и какви са съвременните изисквания при тяхното наемане. Младите възпитаници на МИО зададоха своите въпроси, а партньорите от бизнеса отговориха изчерпателно като обясниха спецификата на компанията си, каква политика провеждат по отношение на подбора на кадри, как подбират персонала, каква е атмосферата, какви са възможностите за професионално израстване.
Благодарим на нашите партньори от Lidl Bulgaria, Experian, ОББ, Delishu, БОРИКА АД, Kaufland Bulgaria, Coca-Cola Europacific Partners, Hiab, PwC, Accenture Bulgaria и др. за ценните съвети и подкрепата! 

Прочетете повече за събитието тук 
https://www.unwe.bg/.../%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE...






