Магистърска програма “Търговия"
Магистърската програма по “Търговия" е ориентирана към създаване на кадри с висок потенциал за реализация в областта на търговския бизнес.
Срокът на обучение е:
- два семестъра за завършилите ОКС „бакалавър“, специалност „Икономика на търговията“
- три семестъра за завършилите ОКС „бакалавър“ във всички професионални направления в УНСС и други акредитирани университети
Учебният план на програмата включва дисциплини като борсова търговия, стратегически маркетинг в търговията, управление на персонала, управление на риска, конкурентоспособност на търговската фирма, асортиментна и ценова политика, потребителско поведение, проектиране на логистични системи, управление на вериги доставки и др.
Програмата подготвя студентите за кариера с широк обхват от възможности.
Завършилите ОКС „магистър“, специалност “Търговия" са конкурентоспособни в реализацията си на висше и средно управленско равнище в търговските фирми, могат да заемат позиции в областта на стратегическото управление, на стоковото закупуване и доставките, управлението на асортимента, маркетинга на търговските фирми, но също успешно да управляват продажбите като търговски директори и участници в търговските екипи на организации в различни сектори на икономиката – банкови и небанкови финансови институции, производствени предприятия, консултантски екипи и др.