Работна среща очерта връзката катедра-бизнес за нова магистърска програма
Първа работна среща с представители на водещите търговски вериги организира катедра „Икономика на търговията“. Повод за нея бе бъдещата магистратура „Управление на търговски вериги“, която предстои да бъде изучавана от следващата учебна година в дистанционна форма. Около кръглата маса се събраха Андрей Евтимов, изпълнителен директор на Mr. Bricolage Балкани и зам.-председател на сдружение „Модерна търговия“, Владислав Маринов, ръководител „Човешки ресурси“ в Билла България ЕООД, Христо Петров, член на УС на ТВ Kaufland Bulgaria, Марин Дончев, зам.-председател на ЦКС, Емилия Елчинова, главен директор на дирекция „Контрол на пазара“ в Комисията за защита на потребителите (КЗП), както и академичният състав на катедрата.
Проф. д-р Йорданка Владимирова, ръководител на катедра „Икономика на търговията“, обоснова инициативата с необходимостта в бъдещата магистърска програма на студентите да се осигурят не само необходимите теоретични, но и практически знания. Тя представи накратко образователните планове и дисциплини, като изтъкна важната за университетската катедра връзка с бизнеса.
По време на срещата |
Подкрепа за пълно съдействие и готовност за сътрудничество изразиха участниците от водещите търговски вериги. На тях предварително им бе изпратен проект за учебен план на магистърската програма, който заедно с разработените учебни програми бе обект на обсъждане на срещата. Бяха дискутирани и конкретните области на бъдещото сътрудничество между търговските вериги и катедрата: участие на мениджъри на търговски вериги в учебния процес; провеждане на студентски стажове в търговски вериги и в КЗП; осъществяване на проекти от взаимен интерес; сътрудничество в организацията на научни прояви; участие в дните на кариерата в УНСС и др.