Катедра "Икономика на търговията"

Майсторски клас за създаване на успешни промоции се проведе със студентите от магистърската програма „Управление на търговски вериги“

понеделник, 22 март 2021 16:15

                Научноизследователският център по търговия към катедра „Икономика на търговията“  на УНСС организира през настоящата година поредица от майсторски класове със студентите от магистърските специалности, водени от катедрата. Целта е да се подпомогнат студентите за постигане на професионален успех чрез силата на знанието и на добрата практика. Лектори са водещи специалисти от търговския бизнес.

                На 21 март 2021 г. се проведе първият мастер клас на тема „Процес по създаване на успешна промоция“. Д-р Светослав Ангелов, който има над  20 годишен опит на мениджърски позиции в търговски фирми у нас и в чужбина, представи професионално и увлекателно ролята на промоциите като генератор на клиентопоток и способ за интензивна комуникация на търговеца с неговите клиенти. Подробно бяха разгледани етапите и дейностите, през които преминава процесът по създаване на промоция. Водещият въпрос в презентацията по темата беше „Как се прави успешна промоция?“

1.jpg

                Дискусия сред аудиторията предизвика темата за най-често срещаните причини за неуспешна промоция. Лекторът сподели редица примери от своята богата професионална практика.

2.jpg

                Майсторският клас на д-р Светослав Ангелов се проведе дистанционно чрез платформата MS Teams с участието на студенти от магистърската програма „Управление на търговски вериги“.

Прикачени файлове:

image/jpeg 1.jpg - 481 KB

image/jpeg 2.jpg - 400 KB

image/jpeg 1.jpg - 481 KB

image/jpeg 2.jpg - 400 KB

Галерия снимки от Майсторски клас за създаване на успешни промоции се проведе със студентите от ма ...