Майсторски клас за създаване на успешни промоции се проведе със студентите от магистърската програма „Управление на търговски вериги“
Научноизследователският център по търговия към катедра „Икономика на търговията“ на УНСС организира през настоящата година поредица от майсторски класове със студентите от магистърските специалности, водени от катедрата. Целта е да се подпомогнат студентите за постигане на професионален успех чрез силата на знанието и на добрата практика. Лектори са водещи специалисти от търговския бизнес.
На 21 март 2021 г. се проведе първият мастер клас на тема „Процес по създаване на успешна промоция“. Д-р Светослав Ангелов, който има над 20 годишен опит на мениджърски позиции в търговски фирми у нас и в чужбина, представи професионално и увлекателно ролята на промоциите като генератор на клиентопоток и способ за интензивна комуникация на търговеца с неговите клиенти. Подробно бяха разгледани етапите и дейностите, през които преминава процесът по създаване на промоция. Водещият въпрос в презентацията по темата беше „Как се прави успешна промоция?“
Дискусия сред аудиторията предизвика темата за най-често срещаните причини за неуспешна промоция. Лекторът сподели редица примери от своята богата професионална практика.
Майсторският клас на д-р Светослав Ангелов се проведе дистанционно чрез платформата MS Teams с участието на студенти от магистърската програма „Управление на търговски вериги“.