Катедра "Политическа икономия"

ОКС "Магистър"
Обновено: петък, 22 февруари 2019 12:03

Tеми за дипломни работи по специалност „Дигитална икономика” за ОКС „Магистър“.

Tеми за дипломни работи по специалност „Дигитална икономика” за ОКС „Магистър“

  1. Сравнителен анализ на концепции и технологии за реализиране на дигитални финансови портфейли.
  2. Приложение на цифрова идентичност при използване на дигитални финансови услуги.
  3. Анализ на характеристиките и приложимостта на технологията Blockchain в дигиталната търговия.
  4. Анализ на характеристиките и приложимостта на криптовалутите в дигиталната търговия.
  5. Проектиране и разработване на BI приложение за подпомагане взимането на управленски решения в конкретна организация
  6. Проектиране и разработване на BI приложение за управление на бизнес резултатност в конкретна организация
  7. Управление на промените във фирма "Х"
  8. Бенчмаркингът  като инструмент за стимулиране на промените във фирма "Х" 
  9. Европейска, регионална и национална стратегия и политики за развитие на дигиталната икономика: цели, инстументи за постигане и резултати
  10. Оценка на развитието на дигиталната икономика: инструментариуми за оценка и резултати от прилагането им
  11. Дигиталната икономика като концепция за икономическо развитие и мястото й сред другите концепции за развитие на националното стопанство
  12. Иновативност и икономическо развитие: теоретични прогнози и практически реализации в процеса на дигитализация
  13. Иновационно състояние, стратегия и политика на фирма Х
  14. Европейската научна и иновационна политика
  15. Националната научна и иновационна политика
  16. Политикономически аспекти на роботизацията
  17. Политикономически аспекти на големите данни
  18. Политикономически аспекти на Интернет на нещата
  19. Политикономически аспекти на 3D принтирането
  20. Четвъртата индустриална революция и трансформацията на политикономическите системи
  21. Трансформацията на социалния капитал във виртуалното пространство.
  22. Дигитализацията и трансформацията на човешкия капитал в България.
  23. Трансформация на социалната структура и неравенствата в дигиталното общество.
  24. Роля на гражданските структури и движения в дигиталното общество.
  25. Нови форми на заетост и пазар на труда в дигиталната икономика.
  26. Власт, социален контрол и конфликти в дигиталното общество.
  27. История на визуалната реклама
  28.  Креативни градове

Приетo с решение на КС на
катедра „Политическа икономия“
19.02.2019 г.