Катедра "Маркетинг и стратегическо планиране"

УНСС с първа награда BAPRA BRIGHT AWARDS 2017 в категория „Студентски проект“

вторник, 02 май 2017 12:00

В тазгодишното издание на  престижния конкурс за най-добри кампании в сферата на маркетинговите комуникации в България - BAPRA Bright Awards, за първи път бе включена специална категория „Студентски проект“. Победители в нея станаха Александрина Желязкова и Ивелин Иванов, студенти от специалност „Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език“ в УНСС.

Победителите Александрина Желязкова и Ивелин Иванов

Победителите Александрина Желязкова и
Ивелин Иванов

Нашите студенти спечелиха първата награда с проект на тема „Иновативни похвати за комуникация с поколението millennials”, който бе оценен от водещи български експерти в сферата на масовите комуникации и медиите. Форумът даде възможност на студентите да представят своите идеи сред изявени ПР и комуникационни експерти от световна величина.

Тази година в конкурса бяха представени 115 проекта в 14 категории. Специалната категория „Студентски проект“ имаше за цел да отличи младите таланти и бъдещи специалисти в комуникационния сектор.

Галерия снимки от УНСС с първа награда BAPRA BRIGHT AWARDS 2017 в категория „Студентски проект“ ...