Катедра "Маркетинг и стратегическо планиране"

Маркетинг в действие: BidOnPro и студенти от УНСС работят заедно за иновации

събота, 11 май 2024 11:00

В края на учебната година катедра „Маркетинг и стратегическо планиране” на  УНСС отбелязва още един успех в практическото обучение. През този семестър студентите от курса по „Маркетинг на взаимоотношенията“, воден от гл. ас. д-р Борислава Стоименова, имаха добрата възможност да включат и да приложат в учебния процес  реален бизнес модел чрез партньорството с BidOnPro, иновативна платформа за онлайн търгове.

В началото на семестъра Богомил Грозев, дългогодишен журналист и създател на BidOnPro, запозна студентите със задачата за курсов проект, свързан с неговия нов продукт.  Работата по тази задача позволи на студентите на много ранен етап да се потопят в процеса по създаване на идейната концепция и на стратегията за маркетингово развитие на продукта.


Богомил Грозев и студентите

По време на семестъра платформата BidOnPro премина от стадия на прототип и стигна до почти завършен продукт. Паралелно с това студентите работиха усилено по своите проекти, тествайки платформата и прилагайки теоретичните концепции и модели, научени в лекционните часове под ръководството на своя преподавател.

Един от акцентите на курса бе второто обучение, проведено от Богомил Грозев, заедно с IT партньора Илиян Тихов и Мария Кирева, студентка четвърти курс по специалност „Маркетинг” и член на екипа на BidOnPro. В своите презентации те се съсредоточиха върху подобряването на уменията на студентите за презентиране и професионално поведение, съобразено с бизнес целите.






Кулминацията на семестъра бяха презентациите на студентите на тема „Маркетингова стратегия за активация на платформата за онлайн търгове BidOnPro”. Задачата им бе да опишат подробно ценността на продукта от потребителска и от търговска гледна точка, да разработят програма за лоялност на клиентите и да планират комуникационна кампания за активация на платформата. Студентите работиха по конкретни предложения за кампании, визуализации, планиране, структуриране и достигане до аудиторията.


Екипът на BidOnPro беше силно впечатлен от подготовката, креативността, конкретиката и практичните предложения, направени от студентите. „Изключително доволен съм да видя такава отдаденост и мотивация у млади хора, които проявяват страст и завиден професионализъм. Нещото, което липсваше преди години в българската образователна система бе реалната практика”, сподели Богомил Грозев.



Студентите получиха сертификати като признание за тяхната старателна и успешна работа по проекта. И самите те споделиха удовлетворението си от работата по един реален и иновативен за България бизнес модел.




Илиян Тихов, Борислава Стоименова,
Богомил Грозев, Мария Кирева (от
 ляво надясно)

Галерия снимки от Маркетинг в действие: BidOnPro и студенти от УНСС работят заедно за иновации ...