Сертификационен курс по GoogleAdwords
Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, Google и една от най-големите дигитaлни агенции в България – Адвъртайз БГ, организираха за втора поредна година сертификационен курс по Google Adwords, който започна на 26 март.
В аула "Максима"
Курсът е насочен към студентите от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране” и допълва в приложно направление водените от доц. д-р Христо Катранджиев дисциплини „Медийно планиране” пред бакалаврите от специалност „Маркетинг“ и „Медияпланиране на рекламната кампания” пред магистрите от специалност „Маркетинг със специализация „Рекламен мениджмънт”.
Доц. д-р Христо Катранджиев, зам.-ръководител на катедра "Маркетинг и
стратегическо планиране"
Лектори на събитието в три поредни съботи са Александър Георгиев, Зорница Мечкова и Спасимир Цветанов. На 26-ти март темата на семинара беше Google AdWords Fundamentals.
Александър Георгиев
Освен теоретична рамка на платформата за реклама на Google лекторите направиха практическа демонстрация на част от инструментите в AdWords. Предстоящи теми от сертификационния курс са Google AdWords Advanced Search и Google AdWords Display.
Спасимир Цветанов
Курсът дава възможност, след полагане на тест, участниците да получат сертификат от Google, който предоставя отлични шансовете на студентите за намиране на работа както в България, така и в други страни по света. След края на курса успешно сертифициралите се студенти ще получат предложение за стаж и/или работа във водещи дигитални агенции в България.
Зорница Мечкова
Към сертификационния курс интерес проявиха и студенти от други катедри. На първия семинар присъстваха над 120 студента на УНСС.