Открита лекция пред студенти по маркетинг на Джонатан Баят от Посолството на САЩ в България
Открита лекция за маркетинга на вътрешни аудитории проведе Джонатан Баят, съветник по административните въпроси в Посолството на САЩ в България, пред студенти от специалности „Маркетинг“ и „Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език“.
Поканата към г-н Баят дойде от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“. Дипломатът бе приет от ректора на УНСС проф. д-р Димитър Димитров. На срещата присъства и доц. д.н. Михаил Мусов, зам.-ректор по научноизследователска дейност и международно сътрудничество на университета.
Ректорът проф. д-р Димитър Димитров, Джонатан Баят,
зам.ректорът доц. д.н. Михаил Мусов
Домакини на събитието в катедрата бяха проф. д-р Красимир Маринов, зам.-ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ и гл. ас. д-р Христина Бойчева от същата катедра.
-Проф. д-р Красимир Маринов
При представянето на госта проф. Красимир Маринов подчерта традицията на Катедрата да среща студентската аудитория с изявени личности от обществения и стопанския живот, от бизнес и от нетърговски организации, които могат да обогатят знанията и мисленето на студентите със своите разбирания и гледни точки.
Джонатан Баят по време на лекцията си
В откритата лекция г-н Баят представи пред студентите опита и разбиранията си за маркетинга на вътрешни аудитории. По атрактивен и въвличащ участниците начин гостът очерта съвременните разбирания за съдържанието на тази концепция и ползите от прилагането й. Особен интерес у аудиторията предизвикаха съветите на лектора за практическо прилагане на маркетинга на вътрешни аудитории, базирани на опита му в посолства на САЩ в България и други страни. Финал на лекцията постави интензивна сесия с въпроси и отговори.