Уъркшоп за управление на приходите и стратегическо планиране с Coca-Cola HBC България
Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ продължава своето успешно партньорство с бизнеса чрез организирането на съвместни събития с водещи компании. Последното такова бе проведеният уъркшоп на тема „Revenue Growth Management“, реализиран съвместно с Coca-Cola HBC България.
Събитието бе насочен към студентите от специалностите „Стратегическо планиране“, „Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език“ и „Маркетинг“, като част от усилията да се осигури практическо знание, свързано с реалната бизнес среда. Инициативата се провежда за трета поредна година по покана на гл. ас. д-р Сабрина Калинкова, преподавател в катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“.
В рамките на уъркшопа експертите от Coca-Cola HBC България (Галина Петрова, Мирослав Чифлишки, Деница Бонева, Валентина Мазне, Цветослав Марков и Димитър Михайлов) представиха актуални бизнес практики и предизвикателства, свързани с управлението на приходите и стратегическото позициониране на компанията в условията на динамичен пазар. Беше подчертано значението на стратегическото планиране като ключов елемент от устойчивото развитие и дългосрочното управление на компанията. Студентите имаха възможност да работят по реални казуси, да задават въпроси и да получат ценна обратна връзка от представители на бизнеса.
Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ изразява своята благодарност към екипа на Coca-Cola HBC България за професионализма, партньорството и ангажимента към академичната общност на УНСС.
Провеждането на подобни събития е част от мисията на нашия университет да подготвя висококвалифицирани специалисти, които съчетават теоретичните знания с практически умения и разбиране за реалния бизнес свят.