Първо място за УНСС в Национална олимпиада по маркетинг 2019
Дванадесет отбора от шест университета участваха в тазгодишното издание на студентската Националната олимпиада по маркетинг, организирана от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ с подкрепата на А1 България. На откриването присъстваха зам.-ректорът по научноизследователската дейност проф. д-р Валентин Гоев, проф. д.н. Симеон Желев, декан на факултет „Управление и администрация", проф. д-р Христо Катранджиев, ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, проф. д-р Галина Младенова, директор на Научноизследователския център по маркетинг, доц. д-р Росен Кирилов, директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата, Ангел Стойков, председател на Студентския съвет при УНСС, Петър Иванов, мениджър на екип „Привличане на таланти и развитие“ А1, Яна Янкова, старши мениджър „Финансови услуги“ в направление „Маркетинг“ А1, Димитър Денев, старши мениджър на отдел „Дигитален маркетинг и дигитални медии“ А1, Юлияна Каракушева, специалист „Привличане на таланти и развитие“ А1, преподаватели, студенти и гости.
Хубавото във вашата специалност е, че винаги нещата могат да станат по-добре, отколкото са. Това означава, че няма горна граница на това, което вие можете да направите. Вие сте щастливци от тази гледна точка, каза проф. Гоев. Той пожела между по-добрите да спечелят най-добрите и да намерят своето работно място в А1 България, защото там има добра среда и условия за работа.
Председателят на Студентския съвет се обърна към своите колеги с думите: Уважаеми представители на университетите, скъпи участници, днес вие сте важните, защото сте избрани най-добрите от най-добрите. Хубаво е да видим толкова много млади хора, събрани на едно място и активно търсещи нови предизвикателства, опит и тясна връзка с практиката.
Начало на олимпиадата
Студентите бяха изправени пред предизвикателството на А1 да решат актуален маркетингов казус като част от студентската инициатива на компанията „Успехът на практика“, а мениджърите от А1 бяха ментори на екипите, отговаряха на техните въпроси и ги окуражаваха да бъдат смели, като ползваха мотото „Няма лоша идея“.
Студентите се запознават с казуса
Работата и представянето на студентите бяха оценени много високо. Щастлива съм и искрено впечатлена от добрите идеи, енергията, желанието, ентусиазма и старанието от ваша страна. Някои идеи ще включим в календара за реализация, каза Яна Янкова от А1.
Първото място спечели отборът на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ при УНСС в състав: Камелия Бесова, Александър Топалов и Марина Тодорова с академичен ментор гл. ас. д-р Борислава Стоименова. Чувстваме се щастливи, доволни и мотивирани от участието си в олимпиадата. Казахме си, че всички усилия през годините са били смислени и така сме станали по-способни и отговорни хора, споделиха победителите.
Първо място за Камелия Бесова, Александър Топалов
и Марина Тодорова, УНСС
На второ място се класира отборът на Нов български университет в състав: Сандрина Милушева, Мелис Алиева и Николета Николова с академичен ментор гл. ас. д-р Димитър Трендафилов. Третото място заеха представителите на Икономическия университет – Варна в състав: Теодор Димитров, Милен Чернев и Стефан Иванов с академичен ментор доц. д-р Владимир Жечев.
Второ място за Сандрина Милушева, Мелис Алиева
и Николета Николова, НБУ
Трето място за Теодор Димитров, Милен Чернев,
Стефан Иванов от Икономическия университет - Варна
Отборът на Стопанската академия "Димитър А. Ценов" в състав: Виолета Колева, Ивета Костадинова и Константин Костов с академичен ментор гл. ас. д-р Атанаска Решеткова получи допълнителна награда „Покана за лятна академия“ на А1 за оригинална идея.
Допълнителна награда за оригинална идея на Виолета Колева,
Ивета Костадинова и Константин Костов,
Стопанска академия "Димитър А. Ценов"
Партньорите и участниците в Националната олимпиада по маркетинг 2019