Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти
Разглеждате снимки от Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти
Вижте пълен текст на Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти
Велизар Миланов и Даниел Рогачев представиха основната концепция в своя бизнес модел, с която печелят клиенти, обслужват ги добре и развиват бизнеса си. Те показаха чрез конкретни казуси, по които работят, как съчетават умения в различни направления на дигиталния маркетинг като маркетинг на съдържанието, оптимизация за търсещи машини, имейл маркетинг, маркетинг в социалните медии и други, за да осигурят най-добро клиентско преживяване и най-добри резултати за фирмите: „Анализираме текущото им състояние, както и това на конкурентите; създаваме дигитална маркетингова стратегия и я описваме в маркетингов план; в основата на плана е потребителската фуния – етапите в които планираме да развием клиентите по пътя им до и след покупката; измерваме резултатите."