Катедра "Маркетинг и стратегическо планиране"

Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти

вторник, 13 октомври 2020 8:04

Разглеждате снимки от Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти

Вижте пълен текст на Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти

Възпитаниците на катедра &bdquo;Маркетинг и стратегическо планиране&ldquo;, Велизар Миланов и Даниел Рогачев, се завърнаха в университета година след своето дипломиране, за да споделят знания и опит в областта на дигиталния маркетинг. В лекциите по &bdquo;Маркетинг&ldquo; пред студенти от професионално направление &bdquo;Икономика и инфраструктура&ldquo; и &bdquo;Приложна информатика,комуникации и иконометрия&ldquo;, водени от гл. ас. д-р Борислава Стоименова, възпитаниците разказаха за своя път от университетската скамейка до създаването на собствената маркетингова агенция Digitink - <a href="https://digitink.eu/">https://digitink.eu/</a>, която понастоящем обслужва редица американски и европейски клиенти.&nbsp;

Възпитаниците на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, Велизар Миланов и Даниел Рогачев, се завърнаха в университета година след своето дипломиране, за да споделят знания и опит в областта на дигиталния маркетинг. В лекциите по „Маркетинг“ пред студенти от професионално направление „Икономика и инфраструктура“ и „Приложна информатика,комуникации и иконометрия“, водени от гл. ас. д-р Борислава Стоименова, възпитаниците разказаха за своя път от университетската скамейка до създаването на собствената маркетингова агенция Digitink - https://digitink.eu/, която понастоящем обслужва редица американски и европейски клиенти. 

Велизар Миланов и Даниел Рогачев представиха основната концепция в своя бизнес модел, с която печелят клиенти, обслужват ги добре и развиват бизнеса си. Те показаха чрез конкретни казуси, по които работят, как съчетават умения в различни направления на дигиталния маркетинг като маркетинг на съдържанието, оптимизация за търсещи машини, имейл маркетинг, маркетинг в социалните медии и други, за да осигурят най-добро клиентско преживяване и най-добри резултати за фирмите: &bdquo;Анализираме текущото им състояние, както и това на конкурентите; създаваме дигитална маркетингова стратегия и я описваме в маркетингов план; в основата на плана е потребителската фуния &ndash; етапите в които планираме да развием клиентите по пътя им до и след покупката; измерваме резултатите."<br><br>

Велизар Миланов и Даниел Рогачев представиха основната концепция в своя бизнес модел, с която печелят клиенти, обслужват ги добре и развиват бизнеса си. Те показаха чрез конкретни казуси, по които работят, как съчетават умения в различни направления на дигиталния маркетинг като маркетинг на съдържанието, оптимизация за търсещи машини, имейл маркетинг, маркетинг в социалните медии и други, за да осигурят най-добро клиентско преживяване и най-добри резултати за фирмите: „Анализираме текущото им състояние, както и това на конкурентите; създаваме дигитална маркетингова стратегия и я описваме в маркетингов план; в основата на плана е потребителската фуния – етапите в които планираме да развием клиентите по пътя им до и след покупката; измерваме резултатите."

Галерия снимки от Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти ...