Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти
Разглеждате снимки от Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти
Вижте пълен текст на Предай нататък: Маркетинг от възпитаници за студенти
Възпитаниците на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, Велизар Миланов и Даниел Рогачев, се завърнаха в университета година след своето дипломиране, за да споделят знания и опит в областта на дигиталния маркетинг. В лекциите по „Маркетинг“ пред студенти от професионално направление „Икономика и инфраструктура“ и „Приложна информатика,комуникации и иконометрия“, водени от гл. ас. д-р Борислава Стоименова, възпитаниците разказаха за своя път от университетската скамейка до създаването на собствената маркетингова агенция Digitink - https://digitink.eu/, която понастоящем обслужва редица американски и европейски клиенти.
Велизар Миланов и Даниел Рогачев представиха основната концепция в своя бизнес модел, с която печелят клиенти, обслужват ги добре и развиват бизнеса си. Те показаха чрез конкретни казуси, по които работят, как съчетават умения в различни направления на дигиталния маркетинг като маркетинг на съдържанието, оптимизация за търсещи машини, имейл маркетинг, маркетинг в социалните медии и други, за да осигурят най-добро клиентско преживяване и най-добри резултати за фирмите: „Анализираме текущото им състояние, както и това на конкурентите; създаваме дигитална маркетингова стратегия и я описваме в маркетингов план; в основата на плана е потребителската фуния – етапите в които планираме да развием клиентите по пътя им до и след покупката; измерваме резултатите."