Катедра "Маркетинг и стратегическо планиране"

Сертификационен курс по GoogleAdwords

неделя, 27 март 2016 0:00

Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, Google и една от най-големите дигитaлни агенции в България – Адвъртайз БГ, организираха за втора поредна година сертификационен курс по Google Adwords, който започна на 26 март.
 

В аула "Максима"

В аула "Максима"


Курсът е насочен към студентите от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране” и допълва в приложно направление водените от доц. д-р Христо Катранджиев дисциплини „Медийно планиране” пред бакалаврите от специалност „Маркетинг“ и „Медияпланиране на рекламната кампания” пред магистрите от специалност „Маркетинг със специализация „Рекламен мениджмънт”.
 

Доц. д-р Христо Катранджиев, зам.-ръководител на катедра "Маркетинг и стратегическо планиране"

Доц. д-р Христо Катранджиев, зам.-ръководител на катедра "Маркетинг и
стратегическо планиране"


Лектори на събитието в три поредни съботи са Александър Георгиев, Зорница Мечкова и Спасимир Цветанов. На 26-ти март темата на семинара беше Google AdWords Fundamentals. 
 

Александър Георгиев

Александър Георгиев


Освен теоретична рамка на платформата за реклама на Google лекторите направиха практическа демонстрация на част от инструментите в AdWords. Предстоящи теми от сертификационния курс са Google AdWords Advanced Search и Google AdWords Display.
 

Спасимир Цветанов

Спасимир Цветанов


Курсът дава възможност, след полагане на тест, участниците да получат сертификат от Google, който предоставя отлични  шансовете на студентите за намиране на работа както в България, така и в други страни по света. След края на курса успешно сертифициралите се студенти ще получат предложение за стаж и/или работа във водещи дигитални агенции в България.
 

Зорница Мечкова

Зорница Мечкова


Към сертификационния курс интерес проявиха и студенти от други катедри. На първия семинар присъстваха над 120 студента на УНСС.



Галерия снимки от Сертификационен курс по GoogleAdwords ...