Шеста национална олимпиада по маркетинг
Шеста национална олимпиада по маркетинг, организирана от Университетския център по маркетинг, се проведе в университета. В нея участваха 13 отбора от 7 университета - УНСС, Стопанската академия „Д. Ценов“ - Свищов, Икономическия университет – Варна, Бургаския свободен университет, Нов български университет, Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“, Югозападния университет „Неофит Рилски“ - Благоевград. На откриването на олимпиадата присъстваха проф. д.ик.н. Валентин Кисимов, зам.-ректор на УНСС, доц. д-р Пенчо Иванов, ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ и директор на Университетския център по маркетинг, Николай Бакърджиев, помощник-ректор, Георги Чернев, председател на УС на Софийската търговско-промишлена камара, Мина Николова, управител на „Нова трейд“ ЕООД, Янко Кръндаров, управител на "Интерснак България", Румен Янчев, председател на УС и изпълнителен директор на ЗАД "Булстрад Виена Иншурънс Груп", и др.
Окриването на олимпиадата. Отляво надясно: гл.ас. Николай Ванков, Николай Бакарджиев, Янко Кръндаров, Мина Николова, Румен Янчев, проф. Валентин Кисимов, доц. Пенчо Иванов, Георги Чернев |
В олимпиадата участват най-добрите студенти от най-добрите университети в страната, отбеляза доц. д-р Пенко Иванов. Сред целите на събитието той изтъкна възможността младите маркетолози да покажат в конкуренция възможностите си, както и представителите на практиката да оценят ефективността на обучението.
Проф. Кисимов, доц. Иванов, Георги Чернев (отляво надясно) |
Приветствие от името на ректора на УНСС проф. д.ик.н. Стати Статев отправи към участниците зам.-ректорът проф. д.ик.н. Валентин Кисимов. Олимпиадите са един от начините да се разграничат най-добрите от добрите, а вие сте сред елита на студентите, изтъкна той. Покажете, че сте мотивирани, можещи и мислещи, призова участниците проф. Кисимов.
Пожелание за успех към най-добрите бъдещи маркетолози отправи и Мина Николова, управител на „Нова трейд“.
След малко момичетата ще раздадат на участниците подготвените материали |
Гл. ас. Николай Ванков от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ представи отборите и обяви регламента. Националната олимпиада е състезание по маркетинг между студенти от бакалавърски или магистърски програми и се организира от 2009 г. от висшите български училища, обучаващи студенти по специалност "Маркетинг", посочи той.
Гл. ас. Николай Ванков обявява регламента |
До финал на олимпиадата стигнаха отборите на УНСС и Нов български университет, като първо място заеха студентите от НБУ. Нашият екип, достигнал до финала, бе в състав Лора Генова, Васил Бакърджиев и Емил Любенов.
Един от трите отбора на УНСС, който се класира на финала |
Победителите получиха парична награда, а студентите от УНСС бяха поканени на стаж в „Нова трейд“.