Студентката от УНСС Марина Тодорова е сред победителите в конкурса "Моята професия, моето бъдеще"
Студентката Марина Тодорова от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ спечели голямата награда по казуса на Vivacom в националния конкурс на Портала на българските общини Kmeta.bg. Конкурсът "Моята професия, моето бъдеще" бе организиран под патронажа на Министерството на труда и социалната политика в партньорство с 29 утвърдени български университета и 9 големи компании. Инициативата на Kmeta.bg бе подкрепена от проф. д-р Цветана Стоянова, заместник-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики.
Компаниите-партньори зададоха казуси, по които студентите имаха възможност да изпратят свои разработки. Най-добрите предложения във всяко направление получиха награда в размер на 2000 лева, както и възможност за развитие в съответната компания.
Отличието за УНСС дойде с участието в проекта Pay by Vivacom на нашата студентка Марина Тодорова, която е бакалавър по маркетинг, а сега завършва магистърската програма Маркетинг със специализация „Бранд мениджмънт“. Проектът включва задълбочено маркетингово проучване сред студентската общност, въз основа на което е изготвена комуникационна стратегия за популяризиране на приложението Pay by Vivacom сред студентите и насърчаване на неговото използване във всекидневието. Отчетени са нагласите и поведението на целевите потребители, степента на познаване на продуктовата категория и марката, бариерите за пазарно проникване, поведението на конкурентите. Комуникационната програма е разработена в няколко фази, целящи постигане на известност, интерес, проникване, лоялност и препоръчване.
Повече информация за конкурса и отличените проекти тук.