Катедра "Маркетинг и стратегическо планиране"

Професор от УНСС и негов докторант с престижното отличие Best Paper Award ICCMI 2018

На Шестата ежегодна конференция International Conference on Contemporary Marketing Issues, която се проведе в Атина през лятото, съавторите на публикацията “Consumer’s Decision to Boycott Unethical Products” проф. Христо Катранджиев, ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, д-р Антониа Делиставру и проф. Ирене Тиликиду бяха удостоени с наградата Best Paper Award ICCMI 2018.

Проф. д-р Христо Катранджиев

Проф. д-р Христо Катранджиев

Д-р Антониа Делиставру е дългогодишен преподавател в Департамента по маркетинг в Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki - ATEI (гр. Солун, Гърция). Тя е възпитаничка на УНСС, катедра „Маркетинг и стратегическо планиране”, където през 2017 г. защити докторската си дисертация.

Д-р Антония Делиставру (в средата)

Д-р Антония Делиставру (в средата) по време
на връчването на отличието Best Paper Award ICCMI 2018 със
съпредседателите на конференцията prof. Gillian Wright от
Manchester Metropolitan University и prof. Christos Sarmaniotis от
ATEI

Проф. Ирене Тиликиду също е преподавател в Департамента по маркетинг в ATEI, с много голям стаж в областта на маркетинговите изследвания, член на редакционните колегии на научните списания Journal of Economic and Administrative Sciences (Emerald), International Journal of Strategic Innovative Marketing и др.

Проф. д-р Ирене Тиликиду

Проф. д-р Ирене Тиликиду

Отличията Best Paper Award ICCMI 2018 на
тримата съавтори


Галерия снимки от Професор от УНСС и негов докторант с престижното отличие Best Paper Award ICCMI  ...