Сертификационен курс по Google Ads
Приключи сертификационният курс по Google AdWords, организиран за четвърта поредна година от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране”, който даде възможност на студентите от катедрата да се запознаят с динамично развиващата се рекламна платформа на Google – Google Ads.
Google Ads академия, Спасимир Цветанов
Google AdWords академията беше открита от ръководителя на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ проф. д-р Христо Катранджиев (на снимката долу).
Първата тема на семинара - Google AdWords Fundamentals – беше посветена на дигиталния маркетинг. Във втория модул фокусът бе изцяло върху рекламата и маркетинга за търсачки Google AdWords Search Certification, а във финалния трети модул - върху динамично развиващата се реклама в дисплейната мрежа и видео рекламата онлайн – Google AdWords Display Certification и Google AdWords Video Certification.
В зала 2005
Лектор на събитието в три поредни съботи беше хоноруваният асистент Спасимир Цветанов (на снимката долу).
Лекторът представи теоретичната рамка на платформата за реклама на Google и направи практическа демонстрация на част от инструментите в AdWords. Другите теми на сертификационния курс бяха Google AdWords Advanced Search и Google AdWords Display и Video.
катедри
Курсът дава възможност на студентите, участвали в него, след полагане на изпити онлайн, да получат световнопризнат сертификат от Google, който им предоставя отлични шансове за работа в България и чужбина.
След успешно сертифициране от предходни
обучения много студенти намират
реализация в дигитални агенции и маркетинг
отдели на други компании
Повече от 120-те студенти, които посетиха сертификационния курс, могат да кандидатстват за стаж във водещи компании.
По време на курса
Ето как някои от студентите оцениха обучението по Google AdWords:
„Хареса ми, че имах възможност да науча много неща за интернет рекламата.“
„Хареса ми всичко. Научих много неща. Представянето на Спасимир Цветанов беше страхотно.“
„Лекцията протече много по-интензивно и разбираемо за мен (а аз нямам никакво понятие от AdWords), отколкото очаквах. Хареса ми начинът, по който лекторът преподаваше, и това, че ни предоставиха допълнителни материали.“