Катедра "Маркетинг и стратегическо планиране"

Сертификационен курс по Google AdWords в УНСС

Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, Google и една от най-големите дигитални агенции в България – Адвъртайз БГ, организират за трета поредна година сертификационен курс по Google AdWords. Той започна на 18 март.

В зала 2007

В зала 2007

Курсът е насочен към студентите от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране” и им предоставя възможността да се докоснат до динамично развиващата се рекламна платформа на Google – Google AdWords.

Проф. д-р Христо Катранджиев, зам.-декан на факултет "Управление и администрация" и зам.-ръководител на катедра "Маркетинг и стратегическо планиране", и Александър Георгиев

Проф. д-р Христо Катранджиев, зам.-декан на факултет "Управление и 
администрация" и зам.-ръководител на катедра "Маркетинг и
стратегическо планиране", и Александър Георгиев

Лектори на събитието в три поредни съботи бяха Александър Георгиев, Зорница Мечкова и Спасимир Цветанов, Николай Бонев. На 18 март темата на семинара беше Google AdWords Fundamentals. 

Александър Георгиев Спасимир Цветанов
Александър Георгиев Спасимир Цветанов

Освен теоретична рамка на платформата за реклама на Google, лекторите направиха практическа демонстрация на част от инструментите в AdWords. Предстоящи теми от сертификационния курс са Google AdWords Advanced Search и Google AdWords Display и Video.
Курсът дава възможност на участниците, след полагане на изпити онлайн, да получат световно признат сертификат от Google, който предоставя отлични  шансовете на студентите за намиране на работа както в България, така и в други страни по света. След успешно сертифициране от предходни обучения много студенти намират реализация в дигитални агенции и като маркетинг мениджъри. 

Зорница Мечкова

Зорница Мечкова

Към сертификационния курс интерес проявиха и студенти от други катедри. На първия семинар присъстваха над 150 студенти от нашия университет. 

Николай Бонев – акаунт мениджър в Google

Николай Бонев – акаунт мениджър в Google

На третият семинар гост лектор бе Николай Бонев – акаунт мениджър в Google за България. Той представи някои ключови статистики за все по-динамичното поведение на родните онлайн потребители и уточни в каква посока се развива бъдещето на дигиталната реклама.

Галерия снимки от Сертификационен курс по Google AdWords в УНСС ...