Сертификационен курс по Google AdWords в УНСС
Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, Google и една от най-големите дигитални агенции в България – Адвъртайз БГ, организират за трета поредна година сертификационен курс по Google AdWords. Той започна на 18 март.
В зала 2007
Курсът е насочен към студентите от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране” и им предоставя възможността да се докоснат до динамично развиващата се рекламна платформа на Google – Google AdWords.
Проф. д-р Христо Катранджиев, зам.-декан на факултет "Управление и
администрация" и зам.-ръководител на катедра "Маркетинг и
стратегическо планиране", и Александър Георгиев
Лектори на събитието в три поредни съботи бяха Александър Георгиев, Зорница Мечкова и Спасимир Цветанов, Николай Бонев. На 18 март темата на семинара беше Google AdWords Fundamentals.
Александър Георгиев | Спасимир Цветанов |
Освен теоретична рамка на платформата за реклама на Google, лекторите направиха практическа демонстрация на част от инструментите в AdWords. Предстоящи теми от сертификационния курс са Google AdWords Advanced Search и Google AdWords Display и Video.
Курсът дава възможност на участниците, след полагане на изпити онлайн, да получат световно признат сертификат от Google, който предоставя отлични шансовете на студентите за намиране на работа както в България, така и в други страни по света. След успешно сертифициране от предходни обучения много студенти намират реализация в дигитални агенции и като маркетинг мениджъри.
Зорница Мечкова
Към сертификационния курс интерес проявиха и студенти от други катедри. На първия семинар присъстваха над 150 студенти от нашия университет.
Николай Бонев – акаунт мениджър в Google
На третият семинар гост лектор бе Николай Бонев – акаунт мениджър в Google за България. Той представи някои ключови статистики за все по-динамичното поведение на родните онлайн потребители и уточни в каква посока се развива бъдещето на дигиталната реклама.