Премиера на наръчника „Азбука на журналистиката“ на 20 октомври
УНСС и Катедра „Медии и обществени комуникации“ ще бъдат домакини на представянето на наръчника за студенти, преподаватели и практикуващи „Азбука на журналистиката“.
Наръчникът излиза за първи път на български език. Впечатляващото издание от 600 страници е изготвено под редакцията на Клаудия Маст и има за цел да допринесе за професионализацията на журналистиката в условията на медийна конкуренция. В него е представена съвременната архитектура на медийната организация, изискванията за добра и достоверна журналистика, техники за проучване и комуникация с аудиторията, управленски задачи и изготвяне на концепции от маркетинга и организация на редакцията. Описва и анализира различните предизвикателства пред съвременните мултимедийни похвати, нови форми и формати в медиите.
Благодарение на Медийната програма на фондация "Конрад Аденауер" сега книгата става достъпна за публиката в България и други страни в Югоизточна Европа чрез превод на български, албански, румънски и хърватски език.
Представянето на българското издание на "Азбука на журналистиката" ще се състои на 20-и октомври от 13:30 часа в Университета за национално и световно стопанство (УНСС) в София. Събитието ще бъде съчетано и с лекция на Александър Андреев, дългогодишен ръководител на българската редакция на "Deutsche Welle", който ще говори по темата "Опита на журналиста между България и Германия".
По време на събитието всеки присъстващ ще получи безплатен екземпляр от наръчника, който след това ще бъде наличен в библиотеката на университета за ползване от студенти, преподаватели и практикуващи.