Студенти по "Бизнес икономика" на обучение в София Тех Парк
Разглеждате снимки от Студенти по "Бизнес икономика" на обучение в София Тех Парк
Вижте пълен текст на Студенти по "Бизнес икономика" на обучение в София Тех Парк
Студентите получиха повече информация за политиката на парка за развитие на бизнес Инкубатора, новите програми за подпомагане на стартиращия бизнес и за развитие на иновативни идеи за продукти или услуги. В момента в Инкубатора работят 25 компании, от които 14 са стартиращи. Експертите на дирекция „Бизнес развитие“ на София Тех Парк обясниха на студентите, че изискване към фирмите е те да развиват иновативни проекти от фокус областите – ИКТ, науки за живота и зелена енергия. Сред акцентите на работата в областта на иновациите на парка са и комерсиализирането на научните изследвания, както и създаване на по-добра синергия между бизнеса и науката с цел създаване на успешни иновативни продукти.
Студентите получиха повече информация за политиката на парка за развитие на бизнес Инкубатора, новите програми за подпомагане на стартиращия бизнес и за развитие на иновативни идеи за продукти или услуги. В момента в Инкубатора работят 25 компании, от които 14 са стартиращи. Експертите на дирекция „Бизнес развитие“ на София Тех Парк обясниха на студентите, че изискване към фирмите е те да развиват иновативни проекти от фокус областите – ИКТ, науки за живота и зелена енергия. Сред акцентите на работата в областта на иновациите на парка са и комерсиализирането на научните изследвания, както и създаване на по-добра синергия между бизнеса и науката с цел създаване на успешни иновативни продукти.
Младите икономисти се включиха и в събитието посветено на използването на изкуствения интелект в образователните програми, което се състоя в иновационния форум „Джон Атанасов“ и беше организирано от МОН и Европейската комисия.
Младите икономисти се включиха и в събитието посветено на използването на изкуствения интелект в образователните програми, което се състоя в иновационния форум „Джон Атанасов“ и беше организирано от МОН и Европейската комисия.