сряда, 15 ноември 2023 0:00
Г-жа Ани Шакарян-Маринова, Маркетинг и PR мениджър на фирма Беша-Б, която е ексклузивният търговски представител на ROLEX за България, изнесе лекция пред студентите от специалност ,,МИО“, трети курс, по дисциплината ,,Международна търговия“ при доц. Даниел Данов и ас. д-р Ивет Тилева.

Rolex е световноизвестен бранд, но малко хора познават детайли и специфики при начина на търговия на продуктите.
Темата на лекцията беше: ,,Различният подход при търговията на стоки на лукса по примера на Rolex”.
Беше наблегнато на няколко основни компонента:

Историята на бранда и нейната мисия, която завещава създателят на Rolex - Ханс Уилсдорф

Акцентира се върху собствеността на компанията Rolex и фактът, че тя е фондация, семейните ценности, стремежът към съвършенство на нейните часовници и иновации

Ани Шакарян-Маринова сподели как семейната компания Беша-Б успява да стане официален търговски представител на Rolex за България

Бяха представени специфичните аспекти при международната търговия с луксозните часовници на Rolex

Маркетинговата стратегия на бранда за достигане до целевата аудитория е не по-малко отличителна от самите продукти. В тази връзка беше разгледан подходът за позициониране на Rolex

Освен стока на лукса, Rolex е също алтернатива за инвестиции. Бяха представени интересни примери за аукционни продажби, на които часовниците достигат рекордни цени.
Лекцията предизвика огромен интерес сред студентите и провокира много въпроси към гост-лектора.
От името на катедра ,,МИО и бизнес" доц. д-р Даниел Данов връчи на Ани Шакарян-Маринова сертификат за принос към обучителния процес на студентите от специалност ,,Международни икономически отношения“