Магистрите от „Дигитален маркетинг“ впечатлиха с иновативни разработки
Талантливите магистри от специалност "Дигитален маркетинг" защитиха успешно – а някои блестящо – своите разработки. Те бяха посветени на широк кръг от теми: дигитални комуникации, социални мрежи, изкуствен интелект (все по-предпочитана тема!), инфлуенсър маркетинг, както и стратегии за балансирано използване на мобилни устройства.
Новите магистри са: Момчил Маринов, Симона Велкова, Деница Борисова, Дария Йорданова, Елизабет Асенова, Красимир Костадинов, Борислав Здравков, Васил Лимонов, Мартин Атанасов, Емил Пинджуров, Диляна Христова.
Комисията беше в състав: доц. д-р Александър Христов (Председател), доц. д-р Антоанета Дънешка, гл. ас. д-р Кристиан Желев и Златина Петрова – основател и творчески директор на дигиталната агенция BrandlyCollectivе.
